User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 07:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > zyxel p-660h-d1 anteeksi mutta lukekaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Zyxel P-660H-D1 ANTEEKSI MUTTA LUKEKAA
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
noro89
Newbie
_
10. tammikuuta 2011 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro! Ensiksi haluan sanoa, että tein uuden foorumin, vaikkakin tästä aiheesta on varmasti tehty jo foorumeita, mutta on ongelmia todellakin ja ollut pitkään, ja olisi kiva päästä vihdoin pelaamaan ongelmitta. ONGELMAAN --->>
ELI kuten mainitsin otsikossa modeemini on Zyxel P-660H-D1 ja oikea ongelmani on se, että kun koitan yhdistää peleihin, tämä vain etsii ja etsii niitä servereitä, eikä koskaan tule löytämään edes yhtä, kun taas jos yritän kaverini kautta liittyä peliin ( esim black ops:issa) Niin pääsen peliin, mutta pingini on kokoajan punaisella, joten en voi pelata niin älyttömässä lagissa, niinkuin ei voi kukaan muukaan. Joten, olen lukenut jo jotain foorumeita täältä, mutta ei niistä ota selvää kun kaikki haluavat apua ja sitten ei enää tiedä, että mikäkin aihe kuuluu mihinkin kysymykseen ja linkki yms. Joten olen jo tuolta zyxelin sivuilta mennyt kirjoittamaan user salasanan, jolla olen mennyt sisään, ja en voi enään vaihtaa sitä, joten miten voin resetoida modeemini, jotta pääsen vaihtamaan UPnP:n tai mikä pitääkään auki tai päälle, jotta nettini ei kokoajan lagaisi.

Anteeksi kun tein uuden foorumin, mutta haluaisin tämän ongelman oikeasti pois.
AfterDawn Addict
_
10. tammikuuta 2011 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytätkö wlan yhteyttä siinä?
noro89
Newbie
_
10. tammikuuta 2011 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on modeemi täällä yläkerrassa, ja siitä menee piuha suoraan boksiin. atm koitan ratkoo tota ongelmaa miniläppärillä, jonka voitin jostain kisasta ;) joten en edes käytä tätä kuin meilaamiseen ja chattailuun, joten veikkaan että nuo uudistukset tai puhdistukset ovat turhia tässä kohdassa, elleivät auta jotenkin boksia? Mutta miten saan resetoitua modeemini? tai miten pääsen käsiksi UPnP tai nat:tiin. Itse en yhtään tiedä mitä pitäisi tehdä nyt, joten siksi raapustinkin tämän foorumin tänne, että saisin sanasta sanaan apua. kidi
AfterDawn Addict
_
10. tammikuuta 2011 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Modeemin voi ainakin resetoida sen takapuolen pienestä reset painikkeesta. Wlan kyllä saattaa mennä siinä päälle, eli se kannattaa sammuttaa jos et tarvitse.
noro89
Newbie
_
10. tammikuuta 2011 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Modeemin voi ainakin resetoida sen takapuolen pienestä reset painikkeesta. Wlan kyllä saattaa mennä siinä päälle, eli se kannattaa sammuttaa jos et tarvitse.
Anteeksi tyhmyyteni, mutta eikö Wlan ole langaton nettiyhteys? Tai sitten olen aivan pöpipää nyt. Ja sitten kun olen resetoinut modeemini, niin siellä zyxel sivustolla minkä salasanan laitan että pääsen käsiksi eri valikkoihin, eikä pelkästään ole enään se yksi sama kohta, jossa en voi tehdä mitään.
AfterDawn Addict
_
10. tammikuuta 2011 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Wlan on langaton nettiyhteys. Salasanaa pitäisi olla oletus 1234. Minulla sattuu olemaan sama modeemi.
noro89
Newbie
_
10. tammikuuta 2011 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei, vielä haluan selventää ettei jää uupumaan mikään, joten kun laitan 1234 siihen resetoinnin jälkeen, pystynkö sitten tekemään nat:illeni tai UPnP:lle jotain?
AfterDawn Addict
_
10. tammikuuta 2011 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti noro89:
Okei, vielä haluan selventää ettei jää uupumaan mikään, joten kun laitan 1234 siihen resetoinnin jälkeen, pystynkö sitten tekemään nat:illeni tai UPnP:lle jotain?
Niistä en tiedä mitään valitettavasti.
noro89
Newbie
_
10. tammikuuta 2011 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok no kiitos kumminkin, toivottavasti saan jostain sitten siihen apua vielä, tai löydän itse keinoni :) Kiitos.
Tshlaber
Member

2 tuotearviota
_
10. tammikuuta 2011 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on toi P-660HW-D1, tiedä sit että miten paljo näissä on eroa mutta tässä ainakin pääsee nattia ja muuta säätää kun vaihtaa sen salasanan omavalintaiseks ja kirjautuu sillä(aina pääset sisään sillä 1234 salasanalla mut asetuksia ei voi sillä muuttaa). Network valikosta löytyy alavalikko NAT, sillä on nat asetukset ja portin ohjaus. Sit Advaced valikosta löytyy alavalikkona UPnP jossa on siihen liityvät asiat. Toivottavasti auttaa jotain.

AMD Phenom II X4 955 Black Edition @ 3.8Ghz W/Scythe Mugen 2 Rev.B|Nvidia GeForce GTX 560Ti 448 cores W/DirectCU II|Asus M3A76-CM|4gb Kingston HyperX 1066MHz|Chieftec 550W|Nexus Clodius|Windows 7 Home Premium 64Bit
Tupe77
Member

2 tuotearviota
_
10. tammikuuta 2011 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kirjoitatko siihen 192.168.1.1 (tai mikä onkaan) tuon salasanan (1234) tai sen minkä olet vaihtanut tilalle.
Zyxel tarjoaa siihen valmiiksi salasanaa (eli laatikko on täytetty, mutta se ei ole ylläpitäjän salasana. Klikkaa laatikkoa ja kirjoita sitten oikea salasana.
Mainos
_
__

_
Tshlaber
Member

2 tuotearviota
_
10. tammikuuta 2011 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Resetoinnin jälkeenhän tuo salasana on 1234, sen kentän kun tyhjentää ja kirjoittaa tuon 1234 siihen uudelleen niin voi muuttaa salasanan haluamakseen ja sillä salasanalla pääsee sitten säätelemään.

AMD Phenom II X4 955 Black Edition @ 3.8Ghz W/Scythe Mugen 2 Rev.B|Nvidia GeForce GTX 560Ti 448 cores W/DirectCU II|Asus M3A76-CM|4gb Kingston HyperX 1066MHz|Chieftec 550W|Nexus Clodius|Windows 7 Home Premium 64Bit
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > zyxel p-660h-d1 anteeksi mutta lukekaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy