User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 22:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > zyxel p-660hw-d1 resetoinnin jälkeiset ongelmat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Zyxel P-660HW-D1 resetoinnin jälkeiset ongelmat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sakkem
Suspended due to non-functional email address
_
7. lokakuuta 2012 @ 02:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On ollu jo pidemmän aikaa ongelmia ps3:n nettiyhteyksien kanssa ja oon koittanut säätää netiasetuksiani vaikka kuinka monta kertaa, joten ajattelin että olis helpompi vaan resetoida koko boksi ja tehdä asetukset ihan alusta. Eli resetoin Zyxelin P-660HW-D1 modeemin, mutta nyt en saa yhteyttä verkkoon enään ollenkaan. Elisan liittymä. Oon koko yön nyt koittanu saada toimimaan mutta ei meinaa millään onnistua. Tälläset asetukset oon siihen nyt laittanu: Mode routing, Encapsulation RFC 1483, Multiplexing LLC, VPI 0, VCI 100 ja IP address 192.168.1.33. Löytyiskö joltain vinkkejä miten sais ton toimiin?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
7. lokakuuta 2012 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sakkem:
On ollu jo pidemmän aikaa ongelmia ps3:n nettiyhteyksien kanssa ja oon koittanut säätää netiasetuksiani vaikka kuinka monta kertaa, joten ajattelin että olis helpompi vaan resetoida koko boksi ja tehdä asetukset ihan alusta. Eli resetoin Zyxelin P-660HW-D1 modeemin, mutta nyt en saa yhteyttä verkkoon enään ollenkaan. Elisan liittymä. Oon koko yön nyt koittanu saada toimimaan mutta ei meinaa millään onnistua. Tälläset asetukset oon siihen nyt laittanu: Mode routing, Encapsulation RFC 1483, Multiplexing LLC, VPI 0, VCI 100 ja IP address 192.168.1.33. Löytyiskö joltain vinkkejä miten sais ton toimiin?
Mihin tuota ip-osoitetta olet tunkenut?
Siihen sykkeliin?
Ei tarvitse, se kun saa ip-osoitteen Lissulta automaagisesti jos saa linjat auki...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
sakkem
_
7. lokakuuta 2012 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No toi kysyy sitä ip adressia sen jälkeen kun on laittanu noin kaikki muut mai itsemani asetukset.
Mainos
_
__

_
sakkem
_
7. lokakuuta 2012 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No toi kysyy sitä ip adressia sen jälkeen kun on laittanu noin kaikki muut mai itsemani asetukset.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > zyxel p-660hw-d1 resetoinnin jälkeiset ongelmat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy