User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 16:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > zyxel p-870hw-51a v2 suojaus apua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ZyXel P-870HW-51a v2 suojaus apua
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
joksuboe
Newbie
_
15. maaliskuuta 2011 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on soneran netti liittymä ja sain liittymän yhteydessä kyseisisen modeemin (ZyXel P-870HW-51a v2) ja nyt tarvisin apua sen suojamiseen kun en todellakaan sitä itse osaa tehdä ja englannin kielen taitoni ei ole tarvittava et saisin selkoo ohjeista jotka tuli modeemin mukana tai no en viitti sählää mitään ellen oo varma mitä teen :) Toivottavasti joku voisi auttaa mua tässä asiassa olisin todella kiitollinen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. maaliskuuta 2011 @ 10:49

joksuboe
Newbie
_
15. maaliskuuta 2011 @ 21:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja kuinka saan vaihdettua käyttäjänimen ja salasanan jotka ovat nyt admin ja salsana 1234
AfterDawn Addict
_
15. maaliskuuta 2011 @ 22:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuten jo varmaan tiedät, että tänään tuli voimaan se laki että naapurin avointa wlan yhteyttä saa käyttää ilmaiseksi. Siitä ei rangaista. Tuliko sen mukana käyttöohjeita?

Tässä ohje Pdf ( Huom vain Englanniksi, mutta tuossa ohjeessa on muutamia kuvia) ftp://ftp2.zyxel.com/P-870HW-51a_v2/user_guide/P-870HW-51a%20v2_1_Ed1.pdf

Suojaus kannattaa olla Wpa2 ja salasana mahdollisimman vaikea, ja pitkä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2011 @ 22:07

Senior Member

32 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2011 @ 22:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. maaliskuuta 2011 @ 22:56

joksuboe
Newbie
_
15. maaliskuuta 2011 @ 23:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Kuten jo varmaan tiedät, että tänään tuli voimaan se laki että naapurin avointa wlan yhteyttä saa käyttää ilmaiseksi. Siitä ei rangaista. Tuliko sen mukana käyttöohjeita?

Tässä ohje Pdf ( Huom vain Englanniksi, mutta tuossa ohjeessa on muutamia kuvia) ftp://ftp2.zyxel.com/P-870HW-51a_v2/user_guide/P-870HW-51a%20v2_1_Ed1.pdf

Suojaus kannattaa olla Wpa2 ja salasana mahdollisimman vaikea, ja pitkä.
eli mitä minun käytännöddä pitää tehdä?? kun vaihdan suojauksesksi wpa2 niin laitan oman ip osoitteeni? ja sitten sielä on kohta shared secret mitä minun tulisi tuohon kohtaan laittaa??
joksuboe
Newbie
_
15. maaliskuuta 2011 @ 23:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä eroa on wpa2 suojauksella ja wpa2-psk suojauksella kumman valitsen?
Mainos
_
__

_
joksuboe
Newbie
_
15. maaliskuuta 2011 @ 23:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
laitoin nyt suojauksesksi wpa2-psk:n ja pre shared keyhyn oman salasanan olenko tähän asti tehnyt oikein??? jos olen niin olisi kiva tietää vielä kuinka saan vaihdettua adminin ja salasanan?? koska en siihen nyt löydä mistään ratkaisua??
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > zyxel p-870hw-51a v2 suojaus apua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy