User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 13:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > 4.1e wiille softmodia ja homebrewiä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
4.1E Wiille softmodia ja homebrewiä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mazena
Junior Member
_
16. syyskuuta 2010 @ 20:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heippa!

Olen tässä koko illan lueskellut WiiHacksin ohjeita Wiin modaukseen, mutta aivan täysin eivät kyseiset ohjeet ole minulle auenneet. Kyselisinkin olisiko jollain kärsivällisyyttä kirjoittaa tai copypastettaa minulle suomenkieliset palikkaohjeet Wiin modaukseen, homebrewn asennukseen (bootmii, varmuuskopiot jne.) sekä sen USB-loader ohjelman asennukseen.

Olisi kovin mukavaa jos tuon Wiin saisi modattua ilman, että teen siitä pelkän palikan, jolla voi sitten heittää vesilintua. Aivan täysin käsi en tietokoneasioissa ole, mutta tällaisissa asioissa olen ensikertalainen enkä haluaisi jättää mitään sattumanvaraan enkä mennä puoliksi mututuntumalla. Köyhällä opiskelijalla ei ole varaa ostaa uutta Wiitä. :D

Suuret kiitokset ja puoli valtakuntaa sille, joka auttaa! ♥
palosa
Suspended due to non-functional email address
_
17. syyskuuta 2010 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mazena:
Heippa!

Olen tässä koko illan lueskellut WiiHacksin ohjeita Wiin modaukseen, mutta aivan täysin eivät kyseiset ohjeet ole minulle auenneet. Kyselisinkin olisiko jollain kärsivällisyyttä kirjoittaa tai copypastettaa minulle suomenkieliset palikkaohjeet Wiin modaukseen, homebrewn asennukseen (bootmii, varmuuskopiot jne.) sekä sen USB-loader ohjelman asennukseen.

Olisi kovin mukavaa jos tuon Wiin saisi modattua ilman, että teen siitä pelkän palikan, jolla voi sitten heittää vesilintua. Aivan täysin käsi en tietokoneasioissa ole, mutta tällaisissa asioissa olen ensikertalainen enkä haluaisi jättää mitään sattumanvaraan enkä mennä puoliksi mututuntumalla. Köyhällä opiskelijalla ei ole varaa ostaa uutta Wiitä. :D

Suuret kiitokset ja puoli valtakuntaa sille, joka auttaa! ♥
Moi
Päivitin konsolin ja tein tuon mukaan ja onnistui helposti kun noudatti ohjeita.

http://krypt0n.atwebpages.com/index.php?sivu=wii_43

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. syyskuuta 2010 @ 19:21

Mazena
Junior Member
_
17. syyskuuta 2010 @ 21:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm, kiitoksia linkistä, mutta löytyisikö suomenkielisiä ohjeita, Wiin softmodauksesta missä ei tarvita Indiana Jonesia tai Twilight Princessiä tai jotain? :> Itseltäni kun puuttuu molemmat. Jotain tämän ohjeen tyylistä:

http://www.wiihacks.com/recommended-faqs...od-any-wii.html
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
24. syyskuuta 2010 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mazena:
Hmm, kiitoksia linkistä, mutta löytyisikö suomenkielisiä ohjeita, Wiin softmodauksesta missä ei tarvita Indiana Jonesia tai Twilight Princessiä tai jotain?
Wii pitää olla silloin versiota 4.2E tai vanhempi. Ohjeet löytyvät samoilta sivuilta.
pelittaja
Suspended due to non-functional email address
_
9. lokakuuta 2010 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs tehdään jos on 4.3e versio (onko muutakin kuin Lego Indy? )
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
9. lokakuuta 2010 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pelittaja:
Mitäs tehdään jos on 4.3e versio (onko muutakin kuin Lego Indy? )
Wiihacksin sivuilla mainitaan jotain muitakin pelejä. Lista ei ole mitenkään pitkä, taitaa olla tyyliin kaksi eri vaihtoehtoa.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > 4.1e wiille softmodia ja homebrewiä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy