User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 13:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > apua ja ohjeita wiin modaukseen.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apua ja ohjeita wiin modaukseen.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
18. syyskuuta 2009 @ 23:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka!

on nyt uusi wii ja saako siihen jonkin softamodauksen?
se ei välttämättä tarvitse erillistä piiriä?

löytyykö jotain sivustoa jossa olisi ohjeet modaukseen suomeksi?
Senior Member
_
19. syyskuuta 2009 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostamassa pojalleni tuota samaa laitetta. Katselin modpiiri.com:sta noita eri tavalla modattuja konsoleita ja ei OIKEIN auennut mikä niistä olisi paras? Ajattelin hoitaa tuon ihan kortilla, koska en tuosta softa modauksesta ole niin varma/perillä.

"Experientia docet stultos"
Member
_
19. syyskuuta 2009 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä softmod on mahdollinen. Lisää asiasta lontoon kielellä http://gbatemp.net/index.php?showtopic=171901 . Voi myös minulta kysyä jos jotain epäselvää.

Asus M4A87TD EVO, AMD Phenom II 970 BE , 4x2gb kingston HyperX ddr3 1600, Asus 6950 DC II @ 6970
Member
_
19. syyskuuta 2009 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisäykseksi softmodilla saa pelit toimimaan usb-kovalevyltä. Voin auttaa softmodin kans. Katsokaa tuolta linkistä vaikka lontoon kielellä onkin ja kysykää jos jotain epäselvää. Ajan kans voin kirjoittaa vaikka ohjeet suomeksikin.

Asus M4A87TD EVO, AMD Phenom II 970 BE , 4x2gb kingston HyperX ddr3 1600, Asus 6950 DC II @ 6970
marko1198
Newbie
_
5. lokakuuta 2009 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JeAves:
Lisäykseksi softmodilla saa pelit toimimaan usb-kovalevyltä. Voin auttaa softmodin kans. Katsokaa tuolta linkistä vaikka lontoon kielellä onkin ja kysykää jos jotain epäselvää. Ajan kans voin kirjoittaa vaikka ohjeet suomeksikin.
Jos sulla ei ole parempaakaan tekemistä niin voisit vähän opastaa.. Tuo lontoon kiele on sen verran heikkoa, että suomentamatta jää..
Qillian
Junior Member
_
2. joulukuuta 2009 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko softamodaus ohjeita vielä suomennettu?
Member
_
2. joulukuuta 2009 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
4.1 version on ---> http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-...asennus-813341/

voi tietenkinlöytää jostain muualtakin.

pixies
Member

2 tuotearviota
_
19. maaliskuuta 2010 @ 09:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan suomenkielisiä ohjeita jossain 4.2 version softamodaukseen. Homebrew channelin olen asentanut. Siitä eteenpäin olisi mukava saada suomeksi ohjeet...

EDIT: tämän mukaan tein: http://sites.google.com/site/completesg/hacking-guide

Nyt olen asentanut kaikki "cMIOS (Gamecube Backups)" asti. Nyt asennan USBloader:in. täytyykö muuta tehdä, jotta ei olisi mitään vaaraa mistään ja varmuuuskopiot toimisi ubsin kautta??

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2010 @ 19:07

Tanzo
Newbie
_
10. kesäkuuta 2010 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JeAves:
Elikkäs, olen jo kauan yrittänyt saada noita Iso -pelejä toimimaan Wii;lläni, olen lukenut englanninkielisiä palstoja ja katsonut YouTubesta Tutorial -videoita, mutta ei ymmärrys riitä. Joten, jos sinulla aikaa olis niin olisiko mahdollista saada simppelit ohjeet miten saada itse levylle poltetut Iso -pelit toimimaan Wii;lläni?
Wii;ni on 4.2E.

Kiitos!
JHiiri
Newbie
_
10. kesäkuuta 2010 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ..kele kun ei aukea. Nyt olen saanut asennettua HBC:n mutta ei onnistu ios249 eikä usb loader. Auttakaa. kone on 4.0 eikä nettiä
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2010 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tanzo:
Elikkäs, olen jo kauan yrittänyt saada noita Iso -pelejä toimimaan Wii;lläni, olen lukenut englanninkielisiä palstoja ja katsonut YouTubesta Tutorial -videoita, mutta ei ymmärrys riitä. Joten, jos sinulla aikaa olis niin olisiko mahdollista saada simppelit ohjeet miten saada itse levylle poltetut Iso -pelit toimimaan Wii;lläni?
Wii;ni on 4.2E.

Kiitos!
Tuolla näyttäisi olevan ohjeet suomeksi.
Arazor
Suspended due to non-functional email address
_
6. elokuuta 2010 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusimpien Wii mallien kanssa olen käyttänyt tätä Wiikey Fusionia ja ihan näppärähän tuo on.
Ei tarvitse juotella mitään ja pelit saa laittaa suoraan muistikortille niin ei levytkään kulu.
Modpiiri.com näyttäisi tuota Suomessa myyvän ja piirihän saikin juuri uuden 1.3 päivityksen.
iceloota
Junior Member
_
9. elokuuta 2010 @ 01:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Arazor:
Uusimpien Wii mallien kanssa olen käyttänyt tätä Wiikey Fusionia ja ihan näppärähän tuo on.
Ei tarvitse juotella mitään ja pelit saa laittaa suoraan muistikortille niin ei levytkään kulu.
Modpiiri.com näyttäisi tuota Suomessa myyvän ja piirihän saikin juuri uuden 1.3 päivityksen.

Saakohan tähän Wiifusioniin samat toiminnot mitä tuossa softmodissa on ?

Ei oikeen löydy mistään, että kumpi modaus olisi kannattavampi
Havelikko
Newbie
_
19. elokuuta 2010 @ 10:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti iceloota:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Arazor:

Saakohan tähän Wiifusioniin samat toiminnot mitä tuossa softmodissa on ?

Ei oikeen löydy mistään, että kumpi modaus olisi kannattavampi
Wiikey Fusion toistaa varmuuskopiot SD-muistikortilta. Piirin etuja on se, että se on helppo asentaa ja se voidaan päivittää aina SD-muistikortilta. Piiri voidaan myös kytkeä pois päältä piirin valikoista. Modaus on myös helppo poistaa / siirtää halutessaan. Wiikey on lupaillut uudessa ohjelmistoversiossa piirille USB-muistitukea.

Softamodauksen etu on se, että USB-muistit toimivat. Haittana on se, että se on erittäin vaikea / mahdoton päivittää. Joten uudet Wii päivitykset ei onnistu modauksen kanssa tai modaus poistuu. Softamodausta ei voi oikein poistaa, siitä jää aina ohjelmistojäljet konsoliin.

Wiikey Fusion löytyy tästä:
http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=759&ak=1
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
19. elokuuta 2010 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Havelikko:
Piirin etuja on se, että se on helppo asentaa ja se voidaan päivittää aina SD-muistikortilta.
Softamodausta ei voi oikein poistaa, siitä jää aina ohjelmistojäljet konsoliin.
Jotenkin vaikuttaa näin äkkiseltään ristiriitaiselta. Kuitenkin konsoli pitää avata toisen asennuksessa. Onko joku muuten asiaa tosissaan tutkinut? Olisi kiva nähdä joku virallisempi infopaketti tuosta joskus modattuna olleen Wiin tunnistamisesta.

Leego Jones maksaa alle 30e jolla saa modattua kaikki Wiit jos on konsoliansa päivitellyt.

P.S. Onhan ne lupaillut PS3:llekin USB Loaderia aikoinaan, mutta lupailun asteelle jäi.
purukumi2
Newbie
_
23. elokuuta 2010 @ 21:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselleni saapui tänään Wiin Wiikey Fusion ja yritimme sitä asentaa niin kaikki sujui mutktita ohjeitten mukaan netistä niin kun yritetään laittaa levyä sisään niin se ei anna sen tulla ulos ?? mikä ongelma ja heti kun Wiikey Fusion irrottaa levy tulee heti ulos ?? Jos joku tohon osaisi vastata niin olisin tyytyväinen :)
Havelikko
Newbie
_
26. elokuuta 2010 @ 14:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti purukumi2:
Itselleni saapui tänään Wiin Wiikey Fusion ja yritimme sitä asentaa niin kaikki sujui mutktita ohjeitten mukaan netistä niin kun yritetään laittaa levyä sisään niin se ei anna sen tulla ulos ?? mikä ongelma ja heti kun Wiikey Fusion irrottaa levy tulee heti ulos ?? Jos joku tohon osaisi vastata niin olisin tyytyväinen :)
Taitaa olla Wiikey Fusion softabugi.
Pitäisi olla korjattu v1.3 ohjelmistopäivityksessä:

http://www.modpiiri.com/asennusohjeet/wi...iikeyfusion.php
Mainos
_
__

_
Havelikko
Newbie
_
26. elokuuta 2010 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xbkrypt0n:
... Olisi kiva nähdä joku virallisempi infopaketti tuosta joskus modattuna olleen Wiin tunnistamisesta.

...

P.S. Onhan ne lupaillut PS3:llekin USB Loaderia aikoinaan, mutta lupailun asteelle jäi.
Kaveri lähetti konsolin takuuhuoltoon vaikka softamodaus oli poistettu. Niin konsoli tuli takaisin korjaamattomana, koska konsolissa oli "ohjelmistomuutoksen jälkiä". Siinä minun kokemuksia tuosta.

PS3 varmuuskopiot saanee syyskuun puolella toimimaan juuri tuolla PS3 USB Loader tikulla:
http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=772&ak=1&cid=27
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > apua ja ohjeita wiin modaukseen.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy