User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 19:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > suomalaisten wii-konsolien modattavuus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Suomalaisten Wii-konsolien modattavuus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ismo_Bond
Newbie
_
5. heinäkuuta 2009 @ 23:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, onko Suomessa myytävät Wiit kaikki modattavissa. Jossainpäin on näitä LU64-alkavia sarjanumeroisia konsoleita, jotka pitää modata vähän eri tavalla. Onko Suomessa vastaavia, vai onko nuo vain amerikkalaisten riesana?
Lihi
Member
_
7. heinäkuuta 2009 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos tarkoitat modauksella pelkästään MOD-piirin asennusta, niin jokaiseen WII:hin löytyy toimiva piiri.
Ismo_Bond
Newbie
_
7. heinäkuuta 2009 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No softmodausta lähinnä tarkoitin, olis pitänyt huomata tarkentaa. Ja vielä niin että USB-kiintolevyn lätkäisisi kiinni.
Lihi
Member
_
8. heinäkuuta 2009 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmeisesti nämä LU64 alkuiset sarjanumerot ovat Jenkkilän ongelma. Mutta siihenkin on ilmeisesti korjaus olemassa, ainakin niin olen jostain lukenut.
Eli suomen WIIt pitäisi onnistua softamodaamaan ilman ongelmia.

En ole ihan varma mutta käsittääkseni, jos käytät USB-loaderia pelien pyörittämiseen et edes tarvitse mitään softamodausta/MOD-piiriä.
Senior Member
_
8. heinäkuuta 2009 @ 14:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lihi:
En ole ihan varma mutta käsittääkseni, jos käytät USB-loaderia pelien pyörittämiseen et edes tarvitse mitään softamodausta/MOD-piiriä.
Sen mitä olen lukenut, niin kyllä tuo USB-Loader ns. Custom IOS:n tarvitsee toimiakseen, eli softmodaus täytyy tehdä.

:.Phantomenium.:
Mainos
_
__

_
Lihi
Member
_
8. heinäkuuta 2009 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Feron:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lihi:
Sen mitä olen lukenut, niin kyllä tuo USB-Loader ns. Custom IOS:n tarvitsee toimiakseen, eli softmodaus täytyy tehdä.
No mitänyt sitten tarkoitetaan softmodauksella, kaikkien erillisten cIOSien asentamista..? Itse olen käsittänyt että cIOS mikä tähän tarvitaan mahdollistaa vain USB-laitteen toimimisen. Ja sitten tämä erillinen USBloaderi-softa hoitaa tämän backup-pelien pelaamisen eston kiertämisen.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > suomalaisten wii-konsolien modattavuus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy