User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 17:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > suuria kysymyksiä wiin modaamisesta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
suuria kysymyksiä wiin modaamisesta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Stympel
Member
_
28. joulukuuta 2009 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! minulla kävi paska säkä ku ostin ton wiin mitä ei voi millää piirillä modata niin sitten on kai pakko laittaa softmodi. Elikkäs mistä alotan ? softmodaamisesta en softmodaamisesta en juuri mitään tiedä. ja miten minun pitäisi edetä tällä uudella wiilläni (d3-2) softmodaamisessa. Joko tarvitsen suomen/englannin kielen täydellisen oppaan joka on AJAN tasalla tai sitten jos johonkin liikkeeseen voisi viedä softmodattavaksi niin se olisi täydellistä :) Minä vaan hurjasti pelkään että jos itse teen jotakin niiin kusen homman niin että koko laatikkko menee paskaks, olen lukenut niin paljon foorumeilta noista wiin kuolemista että huhu! Ostin wiin 2 päivää sitten joten siinä olisi 12kk takuu, mutta jos ny menen softmodauksella sähläämään Wiin, saanko tuotetta takuisiin, siis huomaavatko ne jostain että olen softmodia yrittänyt pistää ja se ei menisi enää takuuseen. Että tämmöstä pientä kysyttävää =)
Arazor
Suspended due to non-functional email address
_
1. tammikuuta 2010 @ 04:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivitä Wii 4.2E versioon ja käytä sitten tätä opasta, http://forums.afterdawn.com/t.cfm/f-154/..._korean-823377/
Modaus purkaa Wiin takuun, eli jos rikot Wiin softamodamettessa niin joudut maksaan omasta pussista korjauksen.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > suuria kysymyksiä wiin modaamisesta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy