User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 13:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > uudelleen modaus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uudelleen modaus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
daxer
Newbie
_
2. maaliskuuta 2011 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro. Oon kämmänny wiin modauksen ja tarviisin kiperästi apua. modasin aluksi noilla 4.3 ohjeilla ( http://krypt0n.atwebpages.com/index.php?sivu=wii_43 ).. Jälkeenpäin huomasin että upouusi wiini olikin 4.2 eikä 4.3. Formatoin wiin system memoryn ja aloitin alusta noilla 4.2 ohjeilla --> tyhmä minä ( http://krypt0n.awardspace.biz/index.php?sivu=wii_42 ). Ehtisin kohtaan 37. kunnes tuli erroria:
>> ERROR! ES:AddTitleStart: (-2011) signature check failed.

>> You need to use an IOS with FakeSign (Turcha) bug.

ERROR! Installer returned error code (-1)

>> ERROR! Failed To Restore IOS36 to v3551

Press any key to return to the menu

Pystyttekö mitenkään auttamaan mua? :(
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
3. maaliskuuta 2011 @ 00:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti daxer:
Pystyttekö mitenkään auttamaan mua? :(

Lainaus:
Mikäli Wii-konsolisi kaatuu vain uudelleen ja uudelleen, käytä toista tapaa.
daxer
Newbie
_
3. maaliskuuta 2011 @ 08:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytin tuota toista tapaa mutta nyt tulee failurea taas. Kohdassa 20. ilmoittaa:

"installing...
.
ES_AddTitleStart returned -1035
Has your installed IOS36 a higer revison than 3351?
IOS36 installation failed.
press any button to exit"

Mikäs nyt eteen?
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
3. maaliskuuta 2011 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voit kokeilla vaihtaa kohdassa 16 version check -kohtaan "yes".

Mitä itse tekisin:
Toimiiko siinä esim. wiiflow tällä hetkellä jos semmoisen siihen asennat? Eli forwarder channel wad managerin avulla asennus ja wiiflow:n tiedot SD:lle. Jos toimii, niin päivitä firmware 4.3E ja modaa se sen ohjeilla. Muussa tapauksessa päivittäisin joka tapauksessa 4.3E ja antaisin sen korjata mitä olet sinne mennyt tekemään.
daxer
Newbie
_
3. maaliskuuta 2011 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistin tohon verson check -kohtaan "yes" ja heti rupes toimimaan.. Mutta taas tökkää cIOS38r17 installerissa kun ei ole langatonta internet yhteyttä. Miten sen saisi asennettua ilman nettiä?

Edit: Sain tuon cIOS rev17 asennettua sd:n kautta ilman nettiä. Ja taas tyssää ohjeen kohtaan 81 kun ei ole nettiyhteyttä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. maaliskuuta 2011 @ 22:12

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
5. maaliskuuta 2011 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin yhteen Wiihin tuota 4.3 ohjeilla ja sitten vaihtaa 4.2. En vaan saanut ladattua omia tiedostojani :D

Joten käytin wiihacksin ohjetta. Wii modautui nopeasti ja helposti. Sitten omasta ohjeestani Wiiflown filut toisesta Wiistä jossa ne oli tallessa ja hyvin toimii.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > uudelleen modaus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy