User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 16:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii ja rgb-scart vs. komponentti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wii ja RGB-scart vs. komponentti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2009 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aiemmin itsellä on ollut Wii kiinni RGB-scart-kaapelilla vanhassa putkitöllössä. Nyt tuli ostettua tauluTV joten komponenttimahdollisuuskin olisi. Millainen käytännön ero kuvanlaadussa on RGB-scartilla ja komponentilla, ts. maksaako vaivaa hankkia Wiihin komponenttipiuha vaikkei siitä nyt paljoa köyhdykään?
tumetzki
Inactive
_
25. lokakuuta 2009 @ 22:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
halpahan se on!!

kraffat parantuvat ja hd ominaisuus pääse wiissäkin jo irti.
mutta sinun pitää ensin katsoa tukeeko peli hd toimintoa ( näkee pelin taka kannesta)
näin olen lukenut tuotteen arvioinnista.

itse olen myös hankkimassa samanlaista härveliä wiihini.

tällä hetkellä odottelen konsolia korjauksesta.

kohta puoleen wiistäkin otetaan kaikki tehot irti.

-Tume-
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
25. lokakuuta 2009 @ 23:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tumetzki:
halpahan se on!!

mutta sinun pitää ensin katsoa tukeeko peli hd toimintoa ( näkee pelin taka kannesta)

Siis eihän millään komponenttivideokaapelilla saada wii-peleihin HD-kuvaa.
Ei sinne päinkään.

Mutta komponenttivideokaapeli mahdollistaa että samalla resoluutiolla kuva saadaan progressiivisena ulos. Eroa progressiivisen ja ei progressiivisen kuvan välillä pidetään aika suurena.

Itselläni wii komponenttikaapelilla kiinni mutta erosta vaikea sanoa mitään kun en ole itse kokeillut scartilla :(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. lokakuuta 2009 @ 23:16

Senior Member
_
26. lokakuuta 2009 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Itselläni wii komponenttikaapelilla kiinni mutta erosta vaikea sanoa mitään kun en ole itse kokeillut scartilla :(
Itse kokeillut eroa LG:n 37" tuuman HD Ready taulutelkkarilla ja kyllä eron huomaa. Komponentilla grafiikat piirtyvät selkeästi terävempinä.

:.Phantomenium.:
Member

1 tuotearvio
_
26. lokakuuta 2009 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerrompa kohta tuloksen 47" FullHD:n osalta! Tilasin eBay:stä tuon HDTV kaapelin ja makso kotiin toimitettuna reilu 2,80? alta 3? kuitenkin!

Mainos
_
__

_
JB1990
Newbie
_
10. marraskuuta 2009 @ 23:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tumetzki:
halpahan se on!!

Siis eihän millään komponenttivideokaapelilla saada wii-peleihin HD-kuvaa.
Ei sinne päinkään.

Mutta komponenttivideokaapeli mahdollistaa että samalla resoluutiolla kuva saadaan progressiivisena ulos. Eroa progressiivisen ja ei progressiivisen kuvan välillä pidetään aika suurena.

Huomasin myös, että laadukkaalla jakajalla saa myös häiriöttömän kuvan Wii:lle kun kuva konvertoidaan.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii ja rgb-scart vs. komponentti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy