No niin!
Nyt on wii(4.3E) softmodattu.
Kysymys kuuluu: miten saan pelini toimimaan ulkoisen kovalevyn kautta?
Kovalevy kokoluokkaa jotain 300G muodossa fat32.
Missä muodossa pelit pitää laittaa kovolle? Pitääkö olla jokin tietty ohjelma millä siirretään?
Jos joku viitsis laittaa yksinkertaiset ohjeet vaihe vaiheelta niin olis tosi hieno juttu.
Ja miten voin ottaa alkuperäisistä peleistä varmuuskopiot?
Olen käsittänyt, että fat32 muotoon ei saa siirrettyä yli 4 g tiedostoja, joita iso -tiedostot yleensä on? Itse meinasin kanssa alustaa mun nfts kiintolevyn siihen muotoon, mutta päädyin lopulta alustamaan sen nfts ja wbfs -muotoiseksi eli kaks muotoa samassa kiintolevyssä (eli tietokoneella tämä näkyy 2 eri kiintolevyä, vaikka kyseessä on vain yksi). Tämä siis siksi, etten talunnut mun 1 teratavun kokoista kiintolevyä pelkästään peleille, vaan myös tietokoneen tiedostoille. Tuon muokkauksen tein EaseUS Partition Master (Home Edition 3.5) ohjelmalla.
Tuon wbfs -muoton lisäksi wii ymmärtää just tuota fat32 -muotoa, mutta isojen tiedostojen siirtäminen siihen muotoon on vähän haastavampaa?
Tietokone ei ymmärrä sitä wbfs -muotoa eli jos alustaa levyn siihen muotoon, pitää käyttää jotain ohjelmaa, joka ymmärtää sitä (esim. juuri tuo wbfs manager, josta kerron alempana ja jolla alustuksen saa tehtyä).
^WBFS manager 3.0 on sellainen ohjelma, jolla pystyt alustamaan koko sun kiintolevys siihen wbfs -muotoon ja siirtämään iso -tiedostot sinne helposti ja vaivattomasti.
Lainaus:No niin!
Nyt on wii(4.3E) softmodattu.
Kysymys kuuluu: miten saan pelini toimimaan ulkoisen kovalevyn kautta?
Kovalevy kokoluokkaa jotain 300G muodossa fat32.
Missä muodossa pelit pitää laittaa kovolle? Pitääkö olla jokin tietty ohjelma millä siirretään?
Ei usb-kovalevyä tarvitse erikseen formatoida. Wiiflow tai usbloader X formatoi sen kun alat asentelemaan pelejä usb-kovalevylle.