User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 09:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii remote ei löydä pc:täni
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wii remote ei löydä pc:täni
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
metalracer
Newbie
_
22. heinäkuuta 2013 @ 23:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on semmonen probleema, että mun tietokoneessa toimi kaverin wiimote kapula mutta sit kun ostin itselle uuden ihan originaalin wii motion plussan (kiinasta) niin se ei toimi tietokoneen kans. Bluetoothi ei löydä sitä 1+2 nappuloita painaessa. Wiin kans kyllä toimii tämä kapula. Sitten ajattelin, että no se on siitä kun on kiinalainen ohjain ja ostin Gamestopin moten mutta sekään ei toimi tietokoneessa. Olen kokeillut microsoftin bluetooth softalla ja Bluesoleililla. Mutta ei mitään. Ihan ko niitä ei olisikaan. Yhtä hyvin voisin heilutella vaikkapa maitopurkkia tai koivuhalkoa tietokoneen vieressä.

Voiko se johtua siitä, että tuo ohjain on Wii motion plus vai se, että se on kiinalainen? Vaiko molemmat yhdessä? Onko joku muu saanut Gamestopin wii remotea toimimaan tietokoneessa vai eikö niiden kuulukkaan workkiä tietokoneen kans?

Jos voisitte ystävällisesti kokeilla ohjaimianne tietokoneeseen ja kertoisitte onnistuuko kytkeminen ja jos onnistuu niin onko se Wii MotionPlus inside ohjain vai Gamestopin kapula vai jokin muu.

Kiitos näin etukäteen!
Senior Member

2 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2013 @ 00:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti metalracer:
Mulla on semmonen probleema, että mun tietokoneessa toimi kaverin wiimote kapula mutta sit kun ostin itselle uuden ihan originaalin wii motion plussan (kiinasta) niin se ei toimi tietokoneen kans. Bluetoothi ei löydä sitä 1+2 nappuloita painaessa. Wiin kans kyllä toimii tämä kapula. Sitten ajattelin, että no se on siitä kun on kiinalainen ohjain ja ostin Gamestopin moten mutta sekään ei toimi tietokoneessa. Olen kokeillut microsoftin bluetooth softalla ja Bluesoleililla. Mutta ei mitään. Ihan ko niitä ei olisikaan. Yhtä hyvin voisin heilutella vaikkapa maitopurkkia tai koivuhalkoa tietokoneen vieressä.

Voiko se johtua siitä, että tuo ohjain on Wii motion plus vai se, että se on kiinalainen? Vaiko molemmat yhdessä? Onko joku muu saanut Gamestopin wii remotea toimimaan tietokoneessa vai eikö niiden kuulukkaan workkiä tietokoneen kans?

Jos voisitte ystävällisesti kokeilla ohjaimianne tietokoneeseen ja kertoisitte onnistuuko kytkeminen ja jos onnistuu niin onko se Wii MotionPlus inside ohjain vai Gamestopin kapula vai jokin muu.

Kiitos näin etukäteen!
Minkäslainen tietokone kyseessä?

Intel Xeon 1230 v2|Scythe Ninja 3 Silent|Asus P8Z77-V LX|Nvidia GTX 770 OCd|Nvidia 9600GT|Samsung 830 SSD 256GB|Samsung Spinpoint 500GB|Western Digital Blue 500GB|Samsung Spinpoint 1TB|Corsair GS 700|Antec 300|Dell Ultrasharp 21.5" IPS
metalracer
Newbie
_
23. heinäkuuta 2013 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PalleTheBoy:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti metalracer:
Mulla on semmonen probleema, että mun tietokoneessa toimi kaverin wiimote kapula mutta sit kun ostin itselle uuden ihan originaalin wii motion plussan (kiinasta) niin se ei toimi tietokoneen kans. Bluetoothi ei löydä sitä 1+2 nappuloita painaessa. Wiin kans kyllä toimii tämä kapula. Sitten ajattelin, että no se on siitä kun on kiinalainen ohjain ja ostin Gamestopin moten mutta sekään ei toimi tietokoneessa. Olen kokeillut microsoftin bluetooth softalla ja Bluesoleililla. Mutta ei mitään. Ihan ko niitä ei olisikaan. Yhtä hyvin voisin heilutella vaikkapa maitopurkkia tai koivuhalkoa tietokoneen vieressä.

Voiko se johtua siitä, että tuo ohjain on Wii motion plus vai se, että se on kiinalainen? Vaiko molemmat yhdessä? Onko joku muu saanut Gamestopin wii remotea toimimaan tietokoneessa vai eikö niiden kuulukkaan workkiä tietokoneen kans?

Jos voisitte ystävällisesti kokeilla ohjaimianne tietokoneeseen ja kertoisitte onnistuuko kytkeminen ja jos onnistuu niin onko se Wii MotionPlus inside ohjain vai Gamestopin kapula vai jokin muu.

Kiitos näin etukäteen!
Minkäslainen tietokone kyseessä?
Mulla on Intelin Core I3 3240 prossu, ASRock Z77 Pro4-M emo, G.Skillin muistit 16GB (nopeutta en muista), virtalähde ja kotelo. :) Näykkärinä käytän ASRockin omaa, mikä riittää mun tarpeisiin. Bluetoothi on joku B Speech merkkinen usb vehje. Taitaa olla muistaakseni ebaysta tilattu.

Tuli mieleen, että voisko olla silleen et nyt kun uudet kapulat on Wii U yhteensopivia, juuri nämä Motionplussat nimenomaan, niin olisko niissä joku uusi softa joka käyttää bluetoothia erillälailla? Voisko se syy olla tuossa Bluetooth härvelissä? Jos näin on niin minkähänlaisella USB Bluetoothilla saisi yhteyden?
metalracer
Newbie
_
23. heinäkuuta 2013 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tulipa muuten mieleen, että se kaverin ohjain toimii myös minun tabletissa mutta nämä motion plus ohjaimet ei toimi siinäkään.
Senior Member

2 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2013 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmista ensiksi, että tuo USB Bluetooth toimii.

Intel Xeon 1230 v2|Scythe Ninja 3 Silent|Asus P8Z77-V LX|Nvidia GTX 770 OCd|Nvidia 9600GT|Samsung 830 SSD 256GB|Samsung Spinpoint 500GB|Western Digital Blue 500GB|Samsung Spinpoint 1TB|Corsair GS 700|Antec 300|Dell Ultrasharp 21.5" IPS
Hate029
Junior Member

1 tuotearvio
_
23. heinäkuuta 2013 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä toimii sinisen wiin mukana tullut motionplussalla varustettu ohjain win 8:ssa ilman mitään säätöjä. Tunnistaa siis suoraan. Myös joku halpis big benin valmistama kapula pelaa, tosin huonommin. Kiinasta tilattu joku jämäkapula taasen ei suostu toimimaan ollenkaan.
metalracer
Newbie
_
23. heinäkuuta 2013 @ 21:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PalleTheBoy:
Varmista ensiksi, että tuo USB Bluetooth toimii.
USB bluetooth toimii. Löysi mun iphonen heti.
Mainos
_
__
 
_
metalracer
Newbie
_
23. heinäkuuta 2013 @ 22:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hate029:
Itsellä toimii sinisen wiin mukana tullut motionplussalla varustettu ohjain win 8:ssa ilman mitään säätöjä. Tunnistaa siis suoraan. Myös joku halpis big benin valmistama kapula pelaa, tosin huonommin. Kiinasta tilattu joku jämäkapula taasen ei suostu toimimaan ollenkaan.
Tuo oli hyvä. Veikkaan, että mulla on ihan sama homma et tuo kiinalainen kapula ei kuulukkaan toimia ja se gamestopin kapula samaten. Ko ne ei edes yritä näkyä bluetoothilla. Ei WIN 7 tietokoneella eikä Android tabletilla. Kai sitä täytyis raskia ostaa ihan oikea virallinen suomalainen ohjain ja myydä huuto.netissä nuo muut pois.

Jep, näin taidetaan tehdä.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii remote ei löydä pc:täni
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy