User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 17:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wiin modaamisongelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wiin modaamisongelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kossii
Newbie
_
6. huhtikuuta 2010 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En löytänyt ihan vastaavan ongelman kanssa painivaa.

Elikkäs ongelmana on levyjen luku.

Asensin laitteeseen wasabi dx juotoksettoman version sekä D2B dvd-aseman. Pääsen wasabin asetuksiin muuttamaan niitä sekä tallentamaan ne, mutta
yrittäessäni avata Wii Sports-peliä (alkuperäinen) tai varmuuskopio dvd:tä wiillä tulee ilmoitus "An error has occurred. Press the Eject Button and remove the disc, then turn the Wii console off and refer to the Wii Operations Manual for help troubleshooting".

Piirille en ole päässyt ajamaan päivitystä levyltä.Eikö sen pitäisi tunnistaa se ihan disc-channelissa?

Olen kokeillut avata konsolia muutamankerran ja tarkastanut piirin ja dvd-aseman liitännät, mutta tuntuisivat olevan kunnolla kiinni. Olen rämpännyt myös "region-namikoita" piirissä ja varmistanut sen olevan kohdassa 2 eli pal.
Piiri ja asema tilattu n.viikon sisään.

levyjä olen kokeillut maxellin dvd+r,verbatim dvd-rw sekä maxellin dvd+rw ja polttanut nerolla 2x-nopeudella.levyistä tiedän ettei välttämättä parhaita mahdollisia, mutta luulisi alkuperäisen edes toimivan?!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wiin modaamisongelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy