User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 13:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wiin modaus ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wiin modaus ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

12 tuotearviota
_
28. elokuuta 2010 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haluaisin pelata näitä varmuuskopioituja pelejäni wiillä, jotka ovat nyt pc:llä.Minulla on 160gigan usb kovo,jonka kautta ajattelin pelit pelata.Mitenkäs tämä operaatio onnistuu?Olen lukenut että tarvitsisin jonkin Homebrew channelin ja jonkun usb load channelin.Wiissäni on uusin ohjelmisto.Kiitos kaikille jotka auttavat!

Intel i7 4770K , 8GB Kigston ram , Asus GTX 670 DirectCU2 , Cougar CM 550W , MSI MPower Max , Fractal Design R4 , Windows 7 Home Premium , Benq G2412 HD , Logitech G710+ Samsung galaxy S2.
kasperus
Member

2 tuotearviota
_
29. elokuuta 2010 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Softamodaus tapahtuu hieman eri tavoin riippuen system menun versiosta. Eli katso ensin wiin versio (4.x jos on uudehko wii)

Seuraavaksi menet http://www.wiihacks.com/recommended-faqs-guides-tutorials-only/

ja etsit omaan versioon sopivan ohjeen. Foorumille pitää rekisteröityä että saat ladattua ohjeissa olevat tiedostot joita vaaditaan softamodauksessa.

Kaiken tämän tietenkin teet täysin omalla vastuulla. Itse olen kokeillut 4.2E version modausta tuolta löytyvillä ohjeilla ja toimii kuin unelma.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. elokuuta 2010 @ 11:19

Member

12 tuotearviota
_
29. elokuuta 2010 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu eli tuon Softmod any Wii guiden mukaan pitää olla tähän mun Wiin (4.3E) versioon iha originaali Lego Indiana Jones peli.Lainaan varmaan kaverilta.

Intel i7 4770K , 8GB Kigston ram , Asus GTX 670 DirectCU2 , Cougar CM 550W , MSI MPower Max , Fractal Design R4 , Windows 7 Home Premium , Benq G2412 HD , Logitech G710+ Samsung galaxy S2.
myrtti
Junior Member
_
22. helmikuuta 2011 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuka osaisi kertoa kun asensin Wasabi DX koneeseen kaikki alkuperäiset pelit toimii mutta en pääse Wasabin valikkoon.Eikä toimi mitkään varmuuskopiot Onko vika piirissä vai onko muuta konstia saada toimimaan? laite on kaksivuotta vanha ja D2E asemalla varustettu.
Mainos
_
__

_
myrtti
Junior Member
_
22. helmikuuta 2011 @ 22:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asia ratkaistu asenus uudestaan niin alkoi toimia.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wiin modaus ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy