User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 10:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wiin modaus ohjeet ja pari kysymystä
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wiin modaus ohjeet ja pari kysymystä
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12345
ariru
Junior Member

30 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2011 @ 20:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti litte:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ariru:
asenna wihin configurable usb loader. siinä voi helposti valita sopivan ja toimivan iossin. vaikka joka varmarille. ihan hienokin on ulkoasultaan.
Suosittelen edelleen!!!
Halloo84
Suspended due to non-functional email address
_
2. lokakuuta 2011 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Ostin juuri wiin jonka pitäisi olla modattu. Oon vähän käsi näissä jutuissa ni jos vähän saisin neuvoa. Tässä on se homebrew channel. Kun sen avaa ei tapahdu mitään (tulee kupla kuvaruutu.) Miten tässä pystyisi pelaamaan varmuuskopioituja pelejä? Koitin polttaa dvd:lle, mutta ei se ainakaan sitä tunnistanut.
lulu7777
Newbie
_
22. marraskuuta 2011 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin vanhemman Wiin, jossa käyttöjärjestelmänä 2.1E, kannattaako tätä päivittää esimerkiksi 4.2E:en ennen modausta?
Löysin tämmöisen niin ajattelin: http://krypt0n.atwebpages.com/index.php?sivu=wii_42
TheDumbo
Junior Member
_
9. tammikuuta 2012 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aloin harkitsemaan heti uuden, Joulupukin tuoman Wiin (4.3e) softamodausta - lähes kaikki on periaatteessa selvää, mutta ennen kuin aloitan räpeltämisen, voisi muutaman osin OFF TOPIC-jutun ihan varmistaa.

1. Ajattelin käyttää tätä ohjetta: http://krypt0n.atwebpages.com/index.php?sivu=wii_43 Lisäyksinä tuohon olen lukenut, että Indiana Jonesia pitäisi pelata jonkin verran ja että uudempia versioita kannattaisi latailla. Jos miettiin kokonaisuutta, niin olisiko kuitenkin parempi mennä noilla vanhoilla versioilla, ettei mitään "ristiriitoja" tulisi? Entä onko muuta mitä tulisi huomioida?

2. Tällä hetkellä Wii ei ole netissä. Voisin tietenkin hankkia lan-adapterin ja ottaa netin käyttöön, jos tarvetta. Mutta kuis on? Netti ei ilmeisesti ole pakkollinen softamodauksessa, mutta onko siitä jotakin erityistä hyötyä?

Vai pitäisikö sittenkin kokeilla LetterBombia, jolloin ilmeisesti Wiin kytkeminen nettiin olisi pakollista?

3. Ehkä vähän pöllö kysymys: tarvitsenko erillisen SD-korttilukijan vai voiko esim. Canonin kameraa käyttää korttilukijana?

4. Jostakin luin, että modauksen jälkeen alkuperäisten levyjen pelaamisessa saattaisi olla ongelmia. Sports Resort esim. alkaa muokkaamaan asetuksia... Pitääkö tämä paikkansa?

WBFS-managerin ja WBFS-formaatin käyttö kiintolevyssä on hieman harmaata aluetta, mutta nämä lienee selviävät käytännön kautta. PC ei siis tunnista WBFS-formaattia, mutta PCssä käytettävä WBFS-manager tunnistaa? Näinkös se menee?

Toivottavasti joku kommentoi jotain näihin - aika moni kysymys tässä ketjussa on jäänyt ilman vastausta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. tammikuuta 2012 @ 15:50

mclare
Newbie
_
9. tammikuuta 2012 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muutamaan kohtaan osaan jotain vastata.

1. Mä olen tuolla ohjeella yhden modannut ja hyvin kävi. sä et tarvitse sitä Indyä kuin yhden tallennuksen verran. Pelaat vain sen verran, että käyt tallentamassa sen ja sit pelaat toisen kerran sen verran, että käyt lataamassa. Siinä sen Indyn tarvis.

2. Varmuutta siitä, että onko pakko olla netissä, niin minulla ei ole, mut minulla se on ollut siellä modauksen ajan. Muistaakeni lataili sieltä jotain. Wiissä on sisään rakennettu wlan. Käytä sitä.

3. Etupaneelissa luukun alla on SD-muistikorttipaikka.

4. En ole huomannut mitään moista.

Minulla PC ei tunnista WBFS formaattia, mut sit sillä WBFS-manager ohjelmalla pääset siihen asemaan käsiksi ja kykenet järjestelemään varmuuskopioitasi kovalevyltä.

Jospa näillä hiukan varmuutta etiäpäin. =)
TheDumbo
Junior Member
_
10. tammikuuta 2012 @ 00:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitti kannustuksesta. Aloitin homman ohjeiden mukaan, mutta heti tuli ongelma. Ohjeessa sanotaan: "Kävele tämän käytävän oloisen oikealle kaartavan tien päähän D-padin avulla ja mene avoimesta ovesta sisään. Kävele mustaan asuun pukeutuneen Lego-hahmon luokse." Minulla on ihan erinäköinen mies tuolla, eikä homma etene niin kuin pitäis.

Tarvitseeko todallikin pistää Wii nettiin vai pitääkö minun pelata peliä johonkin asti? EDIT (klo 0:53).: Saattaa olla, että tuo Wiille tallennettu aiempi tallennus pitää käydä deletoimassa? Sellaista vinkkiä löytyi tuolta: http://forums.afterdawn.com/t.cfm/f-154...d_guide-857099/ Pitää kokeilla huomenna...
edit 2.: vika oli juuri tuo. Nyt pelittää kaikki. hiano juttu!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. tammikuuta 2012 @ 02:16

jaska46
Senior Member
_
22. maaliskuuta 2012 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onks muuta ohjelmaa kuin neogamma jolla voi pelata varmuuskopio pelejä?
TheDumbo
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2012 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaska46:
onks muuta ohjelmaa kuin neogamma jolla voi pelata varmuuskopio pelejä?

USB Loaderia käytän itse: http://usbloadergx.koureio.net/
jaska46
Senior Member
_
22. maaliskuuta 2012 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pystyyks tolla pelamaan dvd olevia pelejä kun haluisin sellasen ohjelman missä toimis dvd poltetut pelit
Mainos
_
__
 
_
jaska46
Senior Member
_
22. maaliskuuta 2012 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä mä saisin backup loaderin joka käy tähän System Menu 4.1e?
 
Sivu:<12345
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wiin modaus ohjeet ja pari kysymystä
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy