Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti madcow92: Etsin hinta/laatu -suhteeltaan hyvää 24" näyttöä pelaamiseen ja yleiseen käyttöön 150-200e:llä. Alla pari valitsemaani näyttöä:
Tässä olisi minun ehdotus: BenQ G2420HDBL LED-Näyttö, itsellä ollut käytössä yli vuoden, miinukset toisaalta ropisee asetuspainikkeiden sijainneista jotka ovat näytön alapuolella, ja niitä on erittäin vaikea erottaa hämärässä, ja toisena HDMI liittimen puuttuminen, adapterilla kuitenkin asia korjaantuu, ja viimeisenä kun näytön käynnistää se käy maksimikirkkaudessa joka voi särkeä silmiä illalla, muuten aivan loistava näyttö.
Samainen näyttö löytyy myöskin täältä. Mielestäni hyvä perusnäyttö hintaisekseen - ainakin tähän asti olen ollut tyytyväinen hankintaani. Painikkeiden sijaintikaan ei oikeastaan haittaa, koska niiden kopeloinnille ei alkusäätöjen jälkeen ole ollut tarvetta.
Samainen näyttö löytyy myöskin täältä. Mielestäni hyvä perusnäyttö hintaisekseen - ainakin tähän asti olen ollut tyytyväinen hankintaani. Painikkeiden sijaintikaan ei oikeastaan haittaa, koska niiden kopeloinnille ei alkusäätöjen jälkeen ole ollut tarvetta.
Kyllähän tuo hyvältä vaihtoehdolta vaikuttaa, mutta itse taidan olla kallistumassa Viewsonicin VX2450wm-LED näyttöön. Kun 10e kalliimmalla muuten ominaisuuksiltaan samanlainen näyttö mutta valoteholtaan korkeampi ja 20,000,000:1 dynaaminen kontrasti on jopa kaksikymmenkertainen Benq:n näyttöön verrattuna.
Kyllähän tuo hyvältä vaihtoehdolta vaikuttaa, mutta itse taidan olla kallistumassa Viewsonicin VX2450wm-LED näyttöön. Kun 10e kalliimmalla muuten ominaisuuksiltaan samanlainen näyttö mutta valoteholtaan korkeampi ja 20,000,000:1 dynaaminen kontrasti on jopa kaksikymmenkertainen Benq:n näyttöön verrattuna.
Tuollaiset nyt on oikeastaan vaan sellaisia myyntipuheita näissä, haluatko tosissaan niin ylikirkkaan ja kontrastisen kuvan että tunnin katselun jälkeen näet tulikärpäsiä joka kolossa?