User Käyttäjä Salasana  

torstai 26.12.2024 / 06:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > acer aspire 5530 näyttö sammuilee.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Acer aspire 5530 näyttö sammuilee.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Yuna86
Newbie
_
13. maaliskuuta 2010 @ 00:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla olis tässä mun kannettavassa tälläinen ongelma kun yritän kattella jotain dvd leffaa, netti tv:tä (katsomo ja ruutu) tai pelata jotain peliä niin jossain vaiheessa näyttö menee ihan pimeeks (joskus melkein ehtii kattoon leffan loppuun ja joskus pimenee melkein heti) ja tarttee vaan väkisin sammuttaa ja sitten kun sen koittaa käynnistää uudestaan niin siinä menee sen jälkeen ihan helkkaristi aikaa. oon koittanu noista muista vastaavan laisista keskuskteluista löytää ratkasua ja en ainakaan usko et se lämpötilasta johtuis ku ne on kumminkin ihan suht alhasia. oliskos jollain jotain ehdotusta mitä vois viel kokeilla?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. maaliskuuta 2010 @ 01:12

Moderator
_
16. maaliskuuta 2010 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyppäs tarkastelemassa Windowssin Virransäästö-asetuksia ohjauspaneelista. Laita sieltä ainakin näytön automaattinen sammutus ja automaattinen lepotila pois.

Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. maaliskuuta 2010 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Yuna86:
mulla olis tässä mun kannettavassa tälläinen ongelma kun yritän kattella jotain dvd leffaa, netti tv:tä (katsomo ja ruutu) tai pelata jotain peliä niin jossain vaiheessa näyttö menee ihan pimeeks (joskus melkein ehtii kattoon leffan loppuun ja joskus pimenee melkein heti) ja tarttee vaan väkisin sammuttaa ja sitten kun sen koittaa käynnistää uudestaan niin siinä menee sen jälkeen ihan helkkaristi aikaa. oon koittanu noista muista vastaavan laisista keskuskteluista löytää ratkasua ja en ainakaan usko et se lämpötilasta johtuis ku ne on kumminkin ihan suht alhasia. oliskos jollain jotain ehdotusta mitä vois viel kokeilla?

Mulla ilmeni Vistassa samanalainen ongelma kun testailin tuota lepotilaa, otin sen kyllä pois käytöstä, mutta silti sattui tuota ihmeellistä sammuilua joka ei mielestäni mitenkään liittynyt tekeillä olevaan tapahtumaan. Vaihdoin näytöohjaimen ajurit ja sen jälkeen ei mainittua sammuilua ole tapahtunut. En tiedä sitten oliko tuosta ajuri rempasta apua vai saiko Vista asetuksensa muuten kuntoon. Mutta näytönohjaimeen tuo vika kyllä mielestäni viittasi. Juuri tuo uudelleen käynnistämisen kestäminen oli juuri tuollaista seurausta, ilmeisesti Vista palautti jotain toimivaa systeemiä ja siitä johtui tuo pitkä käynnistys aika.Laite on sama kuin sinullakin.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > acer aspire 5530 näyttö sammuilee.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy