BenQ näyttö
|
|
FarQus
Junior Member
2 tuotearviota
|
13. huhtikuuta 2011 @ 18:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Minkälaisia nämä Benq näytöt ovat? Pitäisi hommata full hd näyttö joka olisi mielellää tuo 24"
onko tämä näyttö parempi kuin tämä?
Tuossa toisessa on DVI/VGA liitäntä ja siinä sanotaan että se on full-Hd niin miten sen saa kytkettyä hdmi johdolla vai onko noi DVI johdot jotenki erilaisia? Tuossa toisessa olisi tosi pieni vaste-aika, mutta toi kontrasti näyttää tosi pieneltä verrattuna tohon toiseen, niin onko se sitten paljonkin huonompi?
|
AfterDawn Addict
|
13. huhtikuuta 2011 @ 22:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on itse käytössä Benq full hd näyttö, eikä mitään valittamista siitä ole.....
Toi BENQ 24" G2420HD 1080P HDMI 2MS GTG näyttö on sikäli parempi, koska siitä löytyy sekä HDMI että DVI liitinnät. Toisessa on vaam DVI ja analoginen VGA.
|
Senior Member
25 tuotearviota
|
13. huhtikuuta 2011 @ 23:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti FarQus: onko tämä näyttö parempi kuin tämä?
Tuossa toisessa on DVI/VGA liitäntä ja siinä sanotaan että se on full-Hd niin miten sen saa kytkettyä hdmi johdolla vai onko noi DVI johdot jotenki erilaisia?
HDMI eroaa DVI:stä vain siten, että HDMI kuljettää myös ääntä, kun taas DVI ei. HDMI-liittimestä ei juurikaan ole hyötyä tuossa näytössäm, koska siinä ei ole kaiuttimia.
200e ottaisin tämän: http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=3_139&products_id=34845
HDMI:llä varustettu malli: http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/431457
Eroa taitaa olla tähän vain ulkokuoressa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti FarQus: Tuossa toisessa olisi tosi pieni vaste-aika, mutta toi kontrasti näyttää tosi pieneltä verrattuna tohon toiseen, niin onko se sitten paljonkin huonompi?
Vasteajoiksi ja kontrasteiksi valmistajat ilmottaa ihan mitä saattuu, siksi niitä on melkeimpä turha katsoa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. huhtikuuta 2011 @ 23:01
|
FarQus
Junior Member
2 tuotearviota
|
14. huhtikuuta 2011 @ 15:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wasdasi: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti FarQus: onko tämä näyttö parempi kuin tämä?
Tuossa toisessa on DVI/VGA liitäntä ja siinä sanotaan että se on full-Hd niin miten sen saa kytkettyä hdmi johdolla vai onko noi DVI johdot jotenki erilaisia?
HDMI eroaa DVI:stä vain siten, että HDMI kuljettää myös ääntä, kun taas DVI ei. HDMI-liittimestä ei juurikaan ole hyötyä tuossa näytössäm, koska siinä ei ole kaiuttimia.
200e ottaisin tämän: http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=3_139&products_id=34845
HDMI:llä varustettu malli: http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/431457
Eroa taitaa olla tähän vain ulkokuoressa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti FarQus: Tuossa toisessa olisi tosi pieni vaste-aika, mutta toi kontrasti näyttää tosi pieneltä verrattuna tohon toiseen, niin onko se sitten paljonkin huonompi?
Vasteajoiksi ja kontrasteiksi valmistajat ilmottaa ihan mitä saattuu, siksi niitä on melkeimpä turha katsoa.
okei, kai mä sitten ostan tämän mitä sä suosittelit.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2011 @ 15:39
|
Senior Member
|
26. huhtikuuta 2011 @ 21:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni tuosta vanhempi versio V2400W (ei taustavaloa = vrt- philips tv:den ambient light?).
Hyvä näyttö, huolto ON hanurista!!! Haluan varoittaa kaikkia jotka ostavat näyttöjä, että perehtyvät kuinka huolto toimii ja missä se on. BenQ:lla on ruotsissa yksikkö jonka kanssa asioiden hoitaminen on todella tuskaa - hyvää suomea ei osaa puhua kukaan, saman asian takia jouduin lähettämään 2 sähköpostia, puhumaan 5 puhelua (itse soitin niistä 3). Asia oli perushuolto, mutta niin vaikeata - olivat kadottaneet minun alkuperäisen näytön (sain takuuna uuden tilalle), aikoivat laskuttaa minulta "puuttuvan" näytön jne. Lopulta asiat selvisivät, en ole heistä mitään kuullut aikoihin joten se oli kai sitten siinä.
"Experientia docet stultos"
|
Teidon
Newbie
|
25. toukokuuta 2011 @ 14:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen tyytyväinen BenQun 24 tuumasiin Full HD näyttöihin : )
Itse omistan Benqun Lcd Monitor näytön
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
25. toukokuuta 2011 @ 20:07 |
Linkki tähän viestiin
|
V2420/24"W LCD 1080p DVI Black
näyttöä kun ei tällä hetkellä saa mistään. Yhdessäkään liikkeessä sitö ei ole varastossa eikä edes mahantuojalla. Vain luoja tietää millon tuota saa. Itellä oli kk tilauksessa jimssiss, mutta peruin koska sitä ei vaan saa...
MB: Z87X-D3H, CPU: i5-4670K 3.4Ghz, GPU: GB 770 Oc 4Gb, Ram: 4x4Gb DDR3 1600Mhz Cl9, HD: 256Gb 840 Pro SSD | 500Gb 850 Evo SSD | WD 1TB Caviar Blue , Case: Fractal Define R4 Black
|
Mollari
Member
|
26. toukokuuta 2011 @ 01:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti umrej: V2420/24"W LCD 1080p DVI Black
näyttöä kun ei tällä hetkellä saa mistään. Yhdessäkään liikkeessä sitö ei ole varastossa eikä edes mahantuojalla. Vain luoja tietää millon tuota saa. Itellä oli kk tilauksessa jimssiss, mutta peruin koska sitä ei vaan saa...
Kävisikö tilalle BenQ V2420H ilman tupla W:tä? LED- näyttö tämäkin ja erittäin kapea/slim- malli. Omassa käytössä ollut n. 3kk eikä voi moittia - pelikäytössä. Oli markkinoille tullessaan (1,5cm) ohuin näyttö ja HDMI- liitäntä löytyy + DVI + VGA.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. toukokuuta 2011 @ 02:03
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
27. kesäkuuta 2011 @ 17:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisiko joku Benq G2420 omistaja ystävällisesti mitata, kuinka korkealla näytön alalaita on pöydästä. Näyttö ei leveyden puolesta mahdu tuohon pöydän "reikään", mutta jos nousee siitä yli, niin tilaukseen lähtee.
|
AfterDawn Addict
17 tuotearviota
|
27. kesäkuuta 2011 @ 19:23 |
Linkki tähän viestiin
|
8,5cm säätöpuolelta 7.0cm
iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
|
Mainos
|
|
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
27. kesäkuuta 2011 @ 20:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos! Eipä mahdu, 10cm olisi pitänyt olla vähintään. Pitää suunnata katse jonkin toisen valmistajan suuntaan, jossa on korkeussäätö.
|