User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.12.2024 / 06:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > kaupoille lähdössä.. samsung vai packard bell?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kaupoille lähdössä.. Samsung vai Packard Bell?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
14. lokakuuta 2010 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tarttis lähteä näyttöä ostamaan. Ehdoikkaina olisi tällä hetkellä Packard Bell link tai sitten Samsung link
Mitä mieltä ko vehkeistä? Töllönä on käytössä Samsungin 32" kutossarjalainen ja olen ainakin siihen ollut tyytyväinen. Ihan peruskäyttöön olen näyttöä ostamassa, joskus saatan jotain pelailla ja leffaa katsella..

Josko nyt :)

Packard link

Samppa link

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. lokakuuta 2010 @ 17:41

AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
14. lokakuuta 2010 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saisiko linkit toimimaan kiitos :D
Newbie
_
14. lokakuuta 2010 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt toimii linkit..

tietysti saa ehdottaa muitakin vaihtoehtoja, hinta on kuitenkin korkeintaan 200?.
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
14. lokakuuta 2010 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä: link
Monet ovat kehuneet, peruskäyttöön sopii kuulemma mainiosti ja itseltä löytyy sama näyttö ilman led-taustavaloa ja tyytyväinen olen ollut. Pientä valovuotoa löytyy, ei kuitenkaan häiritsevää, ei kuolleita pikseleitä ja melko hyvät värit.
Newbie
_
14. lokakuuta 2010 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siinä olis kyllä paremmat liitännät.. mitäs muuta plussaa noihin mun ehdotuksiin verrattuna?

EDIT: ohops.. kattelin näköjään E-sarjalaista tuon ehdottamasi tilalle.. mutta E ja G -sarjalla tuskin eroa paneeleissa on. :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. lokakuuta 2010 @ 18:22

AfterDawn Addict
_
14. lokakuuta 2010 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LG W2453TQ-pf

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=54860

Citymarket & Anttila 199?
AfterDawn Addict

21 tuotearviota
_
14. lokakuuta 2010 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ääni tälle

+Loistava kuvanlaatu
+Ledi näyttö ei ole virtasyöppö
+Tarpeeksihyvät liitännät (Riippuu tarviiko HMDI liitäntää itse käytön DVI-HDMI kaapelia)

Näytön omistan, eikä ole vikaa, loisto peli
En ole huomannut valovuotoja.
Mainos
_
__

_
Newbie
_
18. lokakuuta 2010 @ 15:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia ehdotuksista! Hätäisenä hain tuon ehdottamani Samsungin.. Ok vehkeeltä vaikuttaa, vielä kun saisi DVI:n kanssa toimimaan, kone kyllä tunnistaa näytön, muttei anna kuvaa. Nyt siis VGA:lla kiinni.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > kaupoille lähdössä.. samsung vai packard bell?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy