User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 08:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > näyttö ei toimi uuden koneen kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näyttö ei toimi uuden koneen kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
dodsaft
Junior Member
_
25. helmikuuta 2012 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka!

Elikkäs, tilasin pari viikkoa sitten systemastoresta pöytäkoneen itse valitsemillani osilla, jonka he siellä liikkessä minulle sitten kasasi.

Nyt kone on kotona, mutta jostain syystä en saa näyttöä toimimaan sen kanssa, en sitten millään. Kone hurraa ja on selvästi päällä, mutta näyttö herjaa ''No signal'' ilmoitusta kokoajan.

Näytöstä minulta lähtee koneelle VGA (sininen) ja DVI (valkoinen) kaapeli ja koska tietokoneessa ei ole suoraa VGA porttia, on minulla siihen adapteri.

Jostain syystä näyttö ei toimi siltikään. Päällä se on, mutta ''No signal'' siinä näkyy hetken ja menee lepotilaan tms.

Olen kokeillut kahta eri näyttöä, ei pelitä, olen vaihellut tuhat ja sata kertaa kaapeleiden paikkoja, ei pelitä, olen avannut koneen ja tietämättömänä vain vähän silmäillyt näyttistä, ja kaiken pitäisi olla kunnossa silmämääräisesti.

Eli onko kellään mitään ideaa missä vika voisi olla? Haluaisin kovasti uuden koneen käyttöön, enkä jaksaisi lähettää sitä takaisin liikkeeseen jne.

Näyttö joka ei toimi siis uudessa koneessa, pelittää aivan hyvin nykyisessä koneessa. Ja kyseinen näyttö on Acer merkkinen, mallista en tiedä, joku valmispakettikoneen näyttö parin vuoden takaa.

Apuva!:(
Coot
Member
_
25. helmikuuta 2012 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viittaa emolevyvikaan. Tarkista myös onko muistit kunnolla kiinni.
Mitkä osat valitsit?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > näyttö ei toimi uuden koneen kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy