User Käyttäjä Salasana  

perjantai 27.12.2024 / 07:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > näyttö on punainen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näyttö on punainen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lasHip
Junior Member

1 tuotearvio
_
23. syyskuuta 2009 @ 18:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ACER AL1916 ja tää näyttö on ihan kokonaan punasävyinen, paitsi esim. no signal tekstit ja tuollaiset. Kun painaa auto configia se näyttää näytön oikean värin, mutta palaa takaisin samaan paskaan.

Tämä kaikki alkoi kun painoin käynnistäessä auto config nappia.
Member

13 tuotearviota
_
15. lokakuuta 2009 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko näytön asetusissa jotain resetti kohtaa, jolla voisit palauttaa alkup. asetukset.
Member

6 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2009 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli sama ongelma ja syy oli ihan simppeli..

Johdossa oli ruuvi rikki ja sitä ei saanut kunnolla kiinni näyttikseen ja se oli hieman irrallaan ja ruutu täysin punasävyinen.. Paitsi tietysti ne näytän omat valikot jne.. Johtoo liikuttelemalla sain sen myös vihreeks tai siniseks tai normaaliks.

Kato onko sulla sama ongelma

Eli siis tarkista johto -ja liittimet

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. marraskuuta 2009 @ 14:43

Senior Member

15 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2009 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi olla että on menossa näytönohjain rikki.

Tai sitten ehkä näytönohjaimen ajurit kusee. (Tekeekö tuota punaväriä ennen Windowsin boottiruutua esim. biosissa?)
Itsellä joskus kun rukkasin ajureita, meni näyttö mustavalkoiseksi, eikä palautunut ennen ajurien uudelleenasennusta kunnolliseksi.

Ja kuten derkation edellisessä viestissään totesi, on myös hyvinkin mahdollista että liittimet/johdot kusee.
Mainos
_
__

_
Panostaja
Newbie
_
24. tammikuuta 2010 @ 20:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama näyttö ja ongelma on samankaltainen. Kuva on vain ihan sinisävyinen.
Auto conficilla näkyy värit oikein hetken, kuten myös näytön valikossa.
Olen päivittänyt uudet ajurit, kuten myös vaihtanut vga-kaapelin.
Sama ongelma toistuu myös, kun laitoin näytön kiinni läppäriini, joten vian täytyy olla näytössä. Kaapelin liitäntöjen heiluttelusta ei ole apuja.
Ideoita?

Edit: Tuntemattomia ovat tietokoneiden tiet. Olen käyttänyt näyttöä (vaikka siinä on ollut värivamma) lähinnä tekstin käsittelyssä ja viime viikolla värit palautuivat...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. syyskuuta 2010 @ 15:46

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > näyttö on punainen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy