User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 17:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > näyttö peli/leffa käyttöön
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näyttö peli/leffa käyttöön
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Juhac
Junior Member
_
5. joulukuuta 2012 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli uuden koneen viereen pelaamiseen ja leffojen katseluun soveltuvaa näyttöä.

Pidän tärkeänä grafiikkaa ja muutenkin kuvanlaatua, joten IPS paneeli olisi tähän tarkoitukseen varmasti soveltuvin?

Toisaalta sanotaan, että mikäli koneessa tehot riittää, niin 120hz TN paneelilla pelit pyörisivät sulavammin kuin IPS:llä

Kumpaan tässä nyt kallistuisi? Ostan kohta molemmat näytöt kun menee pää sekaisin tässä miettiessä

E: hintarajaa ei ole, mielellään 27"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. joulukuuta 2012 @ 21:50

ric_91
Suspended due to non-functional email address
_
17. joulukuuta 2012 @ 02:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Molemmissa on hyvät ja huonot puolet, jotka jo selkeästi sisäistät. 27" koossa saa hyviä 120 Hz että IPS paneeleita. Hinnat varmaan molemmissa luokissa 500-1000 euroa.

23-24" valinta tuokin hintaa alaspäin noin puolella... Itsellä Dellin IPS ja ollut oikein tyytyväinen vaikka pelaankin 80% koneella olo ajasta on se myös tärkeä työväline. Ja arvostan kuvanlaatua kaikista eniten. Ehkä joskus tulevaisuudessa hankin myös 120 Hz näytön, eipä sitä voi vielä ennustaa.. :)

Itse lähtisin sinuna liikkeelle sillä IPS näytöllä ja katsoisin riittääkö se omiin peli tarpeisiin kuten minulla.

Pelikone: Super Flower 2000B-BK Full Tower / Z77X-UD3H / i7-3770K @4.8GHz / Asus DCII GTX 780 / Ripjaws 8GB @1866MHz / Samsung 830 256GB SSD / XFX 650W / Antec H2O 1220 / Windows 7 || 3DMark11 = X5331 || GigaWorks T40II & Siberia V2 / MX518 & 6Gv2 / Dell U2412M

HTPC: Cooltek U3 / F2A88XM-D3H / A6-5400K / TG Vulcan 2400MHz / Samsung 830 128GB SSD / Super Flower 450W modular

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. joulukuuta 2012 @ 02:15

Negative81
Suspended due to non-functional email address
_
17. joulukuuta 2012 @ 02:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ric_91:
Molemmissa on hyvät ja huonot puolet, jotka jo selkeästi sisäistät. 27" koossa saa hyviä 120 Hz että IPS paneeleita. Hinnat varmaan molemmissa luokissa 500-1000 euroa.

23-24" valinta tuokin hintaa alaspäin noin puolella... Itsellä Dellin IPS ja ollut oikein tyytyväinen vaikka pelaankin 80% koneella olo ajasta on se myös tärkeä työväline. Ja arvostan kuvanlaatua kaikista eniten. Ehkä joskus tulevaisuudessa hankin myös 120 Hz näytön, eipä sitä voi vielä ennustaa.. :)

Itse lähtisin sinuna liikkeelle sillä IPS näytöllä ja katsoisin riittääkö se omiin peli tarpeisiin kuten minulla.
Kuten oon jo muutamaan postiin vastannu.. ehottomasti kannattaa tsekkaa mun omistama näyttö. 699? näyttäs vieläkin olevan mut parempaa kuvanlaatua saa hakea.

I7 2600K 4,2Ghz, Corsair 1000w, 8Gb DDR3 1666mhz, 2x MSI 680 Lightning 2GB Sli, Windows 7 64 bit Professional, ASus PB278Q 27" 2560x1400.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > näyttö peli/leffa käyttöön

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy