User Käyttäjä Salasana  

perjantai 27.12.2024 / 11:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > ongelman näytön resoluutioiden kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelman näytön resoluutioiden kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kumipussi
Newbie
_
3. lokakuuta 2009 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, mulla on 23" Samsung Syncmaster 2333HD näyttö. Resoluutio 1920x1080, jota olen käyttänyt alusta asti. Kuitenkin, kun pari päivää sitten pelasin TF2:ta ja peli kaatui "internal driver erroriin". Sen jälkeen resoluutio jäi pelin resoluutioksi (paljon pienempi kuin näytön resoluutio normaalisti). Asetin sen takaisin 1920x1080 ja tuli ilmoitus, että tietokone täytyy käynnistää uudestaan.

Kun olin käynnistänyt tietokoneen, oikeasta laidasta puuttui suikale, kuva tavallaan menee yli näytöstä. Kello ja oikean alakulman kuvakkeet yms. puuttuvat. Olen yrittänyt vaihtaa näytön resoluutioita, säätää näytönohjaimen asetuksia jne. mutta mikään ei ole auttanut. Osaisko kukaan auttaa?

Kiitos

Meinaakko?
jmartisk
Junior Member

6 tuotearviota
_
12. lokakuuta 2009 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ollut samantyyppinen ongelma ( http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-..._muutos-805689/ ). En ole keksinyt ratkaisua.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. lokakuuta 2009 @ 22:09

tibulin7
Junior Member
_
2. marraskuuta 2009 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmesesti sun näytönohjain ei tue tuota resoluutiota.
Mikä sun näytönohjain on?
Mainos
_
__

_
__int64
Junior Member

9 tuotearviota
_
2. marraskuuta 2009 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joko kokeilit näytönohjaimen päivittämistä?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > ongelman näytön resoluutioiden kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy