User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 17:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > tekeekö tällä näytöllä mitään pelattaessa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tekeekö tällä näytöllä mitään pelattaessa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ville79
Junior Member
_
13. marraskuuta 2012 @ 22:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs olen juuri ostamassa uutta tietokonetta jolla tulen pelailemaan uusimpia pelejä. Minulla on näyttö valmiina jonka olen ostanut jokunen vuosi sitten. Elikkäs haluan asiantuntijoilta tietoa, että pelaako tällä näytöllä vielä hyvin? Tässä linkki kyseiseen näyttöön -> http://www.edukas.fi/tuote.cfm/4623/acer_x222w
Spaddu86
Member

2 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2012 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä sen näytön toiminta muutu mitenkään uuden koneen myötä. Jos kuva mielyttää niin ei mitään syytä vaihtaa.

PC: Fractal Design Define R4, i7-4790K@4.5GHz+NH-D14, 2x8GB G.Skill Ripjaws X, Asus Maximus VII Ranger,
EVGA GTX 1080 SC, Corsair HX650, ASUS Xonar DGX, Samsung 830 + 840 EVO SSD, 2x2TB HDD Lisälaitteet: Acer Predator XB271H + Dell UltraSharp U2312HM, Logitech G810 Orion Spectrum, Logitech G502 Proteus Spectrum, SteelSeries Siberia 800, Kingston HyperX Mousepad Fury (XL), Creative Labs GigaWorks T40 Series II
Konsolit: NES, NGC, Wii 4.3e softmod, Sega Mega Drive II, Modattu PS1, PS2, PSP-1000 CFW 5.00 m33-6, PS3 80GB->500GB, PSVita, PS4+VR
Puhelin: iPhone 5S 32GB Tabletti: Apple iPad Air 2 64GB TV: LG 47LB630V Kotiteatteri: Yamaha YHT-394
Kristoh
Junior Member
_
21. marraskuuta 2012 @ 08:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu täysin uudesta koneesta minun mielestäni.
Hyvä konehan siinä osaltaan menee hukkaan kun et saa siittä kaikkee irti...
Et lähtisin ite kattoo näyttöö koneen perusteel

Emolevy : M4A89GTD PRO/USB3
Prosessori : AMD Phenom II x6 1090T @ 3.8GHz
Virtalähde : Corsair CMPSU-750TX-C
Näytönohjain : NVIDIA GeForce GTX 670
RAM : 2x4gt Kingston 1333Mhz ram
Senior Member
_
25. marraskuuta 2012 @ 02:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, eihän tuo näyttö yllä 1920x1080 resoon, mutta, oma makuhan se määrää millä mennään.

Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Pro 64-bit, Emolevy: Asus M5A99X EVO R2.0, Näytönohjain: GTX 780 DirectCU II, Prosessori: Amd FX-8350 x8 4 GHz, Cooleri: Scythe Katana 4, Keskusmuisti: Crucial 16 GB ddr3 1600 MHz, Kovalevy: 2TB Seagate Barracuda + Kingston 120GB SSDNow V300, Kotelo: Fractal Design Define R4 Arctic White 3, Virtalähde: XFX 550W Core Edition, Äänijärjestelmä: Yamaha NS-210 5.0 Kaiutinsarja+Yamaha NS-SW210 Advanced YST II Subwoofer+Onkyo TX-NR515 Viritinvahvistin, Näytöt: Asus MX279 27" x3, Hiiri: Roccat Savu + Roccat Siru, Näppäimistö: Logitech K200
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2012 @ 23:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ville79:
Elikkäs olen juuri ostamassa uutta tietokonetta jolla tulen pelailemaan uusimpia pelejä. Minulla on näyttö valmiina jonka olen ostanut jokunen vuosi sitten. Elikkäs haluan asiantuntijoilta tietoa, että pelaako tällä näytöllä vielä hyvin? Tässä linkki kyseiseen näyttöön -> http://www.edukas.fi/tuote.cfm/4623/acer_x222w
Itse sen parhaiten tiedät. Jos näyttää riittävän hyvältä niin mikäs siinä. Ja kannattaa muistaa että niin pitkään kun paremmasta ei ole tietoa niin sille ei ole tarvetta. ;)

Itellä sama näyttö ja ihan hyvähän tämä. Ainut pikkuvika on valovuoto jonka huomaa häiritsevän peleissä pimeissä tilanteissa. Musta varsinkin reunoilla ei ole mustaa, paremminkin tummanviolettia. Tämä varmasti riippuu eniten yksilöstä että onko vuotoa vai ei. Katselukulmatkaan eivät tietenkään TN-paneelissa erityisemmin vakuuta, mutta riittänee kuitenkin itselle ainakin niin pitkään että 27" FullHD tai 1920x1200 IPS näytöt tiputtaa hintansa/tulevat edes markkinoille.

"Jos se ei ole rikki, korjaan sitä kunnes se on"

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > tekeekö tällä näytöllä mitään pelattaessa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy