Olen saanut läppärin, jota käytän nykyään. Pöytäkoneessani on 22 tuumainen laajakuvanäyttö, vga liitännällä, tavallinen lcd näyttö ( Acer P221w). Ajattelin, että kun televisioni on vanha kuvaputkitv, niin voisin laittaa jotenkin tietokoneeni näytön korvaamaan sen. Olen miettinyt, kun kuva tulee yhdestä scart liittimestä äänineen, niin se pitäisi saada näkymään vga näytöllä. Ja kun omistan vielä vanhat, mutta erinomaiset 2.1 kaiuttimet, niin ne voisi laittaa tuottamaan ääntä teeveen kanssa. Mutta ongelma on, että miten muutetaan scart liitennästä kuva vga näyttöön ja siitä ääni niihin kaiuttimiin. Ja sitten mahdollisesti viellä yksi vga liitentä, että tietokone saadaan toimimaan siinä televisiossa myös. Tarvitaanko siis tähän jonkinlaiset muuntolaitteet?
Yli 20e ei makseta viritelnmistä.
Selkoa ei vielä tullut että haluatko katsoa tietokoneen näytöstä televisiota, eli kaikkia kanavia sunmuuta, siihen pitäisi silloin kytkeä digiboksi monitoriin jolloin viritelmä tarvitsee scartin, scartin muuntaja joka muunta scartin ulostulon vga ulostuloksi ja äänen ulostuloksi, korjatkaa jos olen väärässä...