User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 04:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > uusi näyttö max:200e
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi näyttö Max:200e
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Exxteri
Newbie
_
11. elokuuta 2013 @ 00:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei. Minun olisi tarkoitus ostaa uusi näyttö nykyisen kaveriksi.
Vaatimukset:
Tuumat: Yli 23" (Tai 23)
Hinta: noin 200e
Ja HDMI pitää löytyä
Käyttö tarkoitus: Pelaaminen,Nettiselailu ja Netflix

Itse olen katsonut jompaakumpaa näistä
http://www.jimms.fi/tuote/VE247H
http://www.jimms.fi/tuote/859-10143

Onko muita ehdotuksia noiden lisäksi? Mikäli ei ole kumpi nuista on parempi?
Moderator

6 tuotearviota
_
11. elokuuta 2013 @ 01:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dell UltraSharp IPS-paneelin takia. Parempi värientoisto ja katselukulmat.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
AfterDawn Addict

17 tuotearviota
_
11. elokuuta 2013 @ 04:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asuksessa on toisaalta parempi vasteaika.

iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
Moderator

6 tuotearviota
_
11. elokuuta 2013 @ 04:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joensuu:
Mutta missä se käytännössä näkyy? Parempi väritoisto ja laajemmat katselukulmat ovat melko selkeä ero, mutta huomaako 6ms eroa (valmistajien omien ilmoitusten mukaan) käytännössä? Moni ainakin on ollut Delliinsä tyytyväinen, enkä ole valituksia vasteajasta kuullut.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. elokuuta 2013 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä Fujitsu L22 T3-LED 22" tuumanen makso 114e tl networkissa ja erittäin tyytyväinen oon ollu omaan silmään täydellinen kuvanlaatu ymsyms.
Mainos
_
__

_
Exxteri
Newbie
_
11. elokuuta 2013 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joensuu:
Tällä hetkellä minulla on näyttö jossa on 12ms vasteaika ja olen koittanut näyttöä jossa on 2ms en ole huomannut mitään eroa.

Ja taidanpa laittaa Dell UltraSharp U2312HM tilaukseen.

Kiitos vastanneille :D
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > uusi näyttö max:200e

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy