User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 21:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > uusi näyttö tv virittimellä 200?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi näyttö tv virittimellä 200?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2011 @ 00:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kun olen uutta konetta hankkimassa niin onnistuin hävittämään koko vanhan kone paketin näytön myös joten olisi aika hankkia uusi näyttö olen ajatellu 22" näyttöä koska se olisi juuri sopivan kokoinen huoneseen. Toiveena olisi että siinä olisi mahdollisesti tv-viritin ja full-hd tarkkuus tullaan käyttämään myös ps3 kanssa. Budjettin on ~200?

Olen katsellu näyttöjä ja löytänyt tälläisen mielipiteitä?

JOink

SORRY NO BONUS
AfterDawn Addict

21 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2011 @ 09:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikuttaa pätevältä :)

890GX Extreme3,Phenom II X6 1055T,Mugen 2,GTX 460 OC,Kotelo R3,HyperX 2x2GB DDR3 1600MHz,Kiintolevy F3 1TB,
Blu-ray,Antec TruePower 550W,BenQ 24LED,Acer V223HQ,Creative Gigaworks T3,Razer Arctosa,Logitech G400,Siberian V2 Blue Edition,G27 Ratti,Asus X5DC läppäri,Samsung 6-sarjan 40,PS3 320Gb,NuForce NE700X,Brother MFC-J6710DW, Nokia Lumia 800, Motorola Razr Maxx, B&W C5 mobile headphones
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > uusi näyttö tv virittimellä 200?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy