User Käyttäjä Salasana  

torstai 26.12.2024 / 06:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > vga portti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
VGA portti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Aksu177
Newbie
_
14. maaliskuuta 2010 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Semmosta kyselisin että miten tuon VGA portin saa aktivoitua tietokoneesta? Mulla on tollanen HPn pari vuotta vanha tietokone jossa on nvidia geforce 8600 gt videokortti. Eli siis kun laitan näytön kiinni VGA porttiin ei tapahdu mitään ja näyttö huutaa että ei yhteyttä tai jotain sellasta. mutta kun taas laitan näytön kiinni DVI porttiin DVI-VGA palikalla niin näyttö toimii. Eli päättelin että vika oisi siinä VGA portin avaamisessa niin onko jotain keinoa avata se että saisi 2 näyttöä koneeseen kiinni?
Senior Member

2 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2010 @ 00:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko siis kyseessä integroitu VGA-portti ?

N-Vidia controlcentteristä löytyy.

Ostetaan. Risa tai "vikaantunut" PS3. Mieluusti sellainen joka ei ole esimerkiksi jäänyt katepillarin alle...
Aksu177
Newbie
_
15. maaliskuuta 2010 @ 07:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti McTre:
Onko siis kyseessä integroitu VGA-portti ?

N-Vidia controlcentteristä löytyy.
no pakettikone tää on nii taitaa integroitu olla. Ja ei näe tuo NVIDIA control panel mun toista näyttöä ainakaan tuossa Set up multiple displays kohdassa.
pongi
Member
_
15. maaliskuuta 2010 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vga piuha kiini - nvidia control panel - graafiset asetukset - tulostus kohteeseen -
- näyttö , näin pitäisi mennää
Aksu177
Newbie
_
15. maaliskuuta 2010 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Noo mulla on tuo englannin kielinen joten saisko siihen jotain navigointiapua?
Senior Member

2 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2010 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mitään ihmeellistä, koneessasi ei ole VGA-porttia. Meillä on töissä 2 konetta joissa on sama "vika". Eli näyttiksessäsi ei oikeasti ole kuin 1 liitäntä ja se on DVI. VGA-Liittimen päällä mahdollisesti oli sellainen "korkki" ?
Aksu177
Newbie
_
15. maaliskuuta 2010 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti McTre:
Ei mitään ihmeellistä, koneessasi ei ole VGA-porttia. Meillä on töissä 2 konetta joissa on sama "vika". Eli näyttiksessäsi ei oikeasti ole kuin 1 liitäntä ja se on DVI. VGA-Liittimen päällä mahdollisesti oli sellainen "korkki" ?
juu kyllä siinä munmuistaakseni semmonen oli
RatCon
AfterDawn Addict
_
15. maaliskuuta 2010 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähes aina, tai siis ainakin minä olen nänhyt niin VGA porteissa on sininen pinta. Läppäreissä kuin pöytämalleissakin.

DVI-VGA adapteri ei maksa edes viittä euroa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2010 @ 16:37

Senior Member

2 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2010 @ 23:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:
Lähes aina, tai siis ainakin minä olen nänhyt niin VGA porteissa on sininen pinta. Läppäreissä kuin pöytämalleissakin.

DVI-VGA adapteri ei maksa edes viittä euroa
En tiedä mitä sieniä olet syönyt... mutta.
Ei taida keskustelun aloittajaa tuo piuha paljoa auttaa.

Ps. Ei ruveta tappelemaan

Osta Aksu joku toinen edullinen näyttis vaikka huuto.net:istä, niin saat kaksi ruutua koneeseesi.
Mainos
_
__

_
Aksu177
Newbie
_
16. maaliskuuta 2010 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OK. Kiitos avusta
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > vga portti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy