User Käyttäjä Salasana  

perjantai 1.8.2025 / 22:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > 700-1000? multimedialäppäriä metsästämässä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
700-1000? multimedialäppäriä metsästämässä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Arthurnator
Newbie
_
29. toukokuuta 2010 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen siis etsimässä uutta kannettavaa hintahaarukasta 700-1000?. Saa mennä vähän ylikin jos on oikein maukas yksilö. Koneen käyttötarkoituksena olisi lähinnä elokuvien katselu HD-laatuna. Käytössäni on 37 tuuman Full HD 1080 telkka eli näytön ei tarvitsisi olla kuin esimerkiksi 15 tuumaa. Lisäksi koneen tulisi pysyä viileänä ainakin kevyessä nettikäytössä ja se saisi olla kohtuu hiljainen. Myös kannettavuus ja akun kesto ovat plussaa. Kevyet pelitkin (esim. Half Life 2) saisivat pyöriä ainakin perusgrafiikoilla.
Olen itse ajatellut Asusta, koska olen kuullut, että niissä on hyvä hinta/laatu -suhde. Merkillä ei kuitenkaan ole oikeastaan väliä, kunhan ehdot täyttyvät. Ja kyseessä on siis ensimmäinen läppärini, joten ennakkokokemuksia ei ole!
jarsaman
Senior Member

24 tuotearviota
_
30. toukokuuta 2010 @ 07:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse tykkään myöskin Asuksista. Ne on hinta/laatusuhteeltaan hyviä koneita (kohtuullisen kestäviä ja tehokkaita). Lenovo on ammattikäytössä ehkä vielä parempi, mutta hinta/tehosuhde on selkeästi kalliimpi. Kahden vuoden nouto- ja palautustakuu Asuksissa on myös ehdottomasti plussaa.

Tämä on minun suosikkini. Kohtullinen prosessori ja näytönohjain. Lisäksi tässä on myös Blue-Ray-asema, uudet USB3 liittimet, iso kovalevy ja tuskin siitä isosta näytöstä haittaakaan on. Hintakaan ei ole aivan järkyttävä.

http://www.gsm-store.com/product_details.php?p=660627&ad=vertaa

Vähän vaan menee yli budjettisi ..... mutta jos pelailla haluat?

Tässä on muuten samat palikat sisällä, mutta ei Blue-Ray-asemaa, pienempi kovalevy ja pienempi näyttö. Mielestäni tuossa edellisessä on parempi hinta.

http://www.lapstore.fi/product_info.php?...oducts_id=33979

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. toukokuuta 2010 @ 07:51

Arthurnator
Newbie
_
31. toukokuuta 2010 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vinkistä! Tuo jälkimmäinen on nyt sitten tilauksessa :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > 700-1000? multimedialäppäriä metsästämässä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy