User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 26.1.2025 / 22:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > asus n73sv-v1g-tz459v
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ASUS N73SV-V1G-TZ459V
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
thenttun
Newbie
_
21. maaliskuuta 2012 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro,
mitä ootte mieltä tällasesta koneesta?

ASUS N73SV-V1G-TZ459V

NÄYTÖN KOKO 17.3"
RESOLUUTIO MAX 1920x1080
PROSESSORI Intel® Core i7-2630QM
KESKUSMUISTI (MAX) 12 GB
ASEMATYYPPI BluRay Reader / DVD-Burner
....

Tossa himottaa tuo keskusmuistin mahollisuus nostaa 12 gigaan.

Varmaan pelitki pyöris kivasti.
AfterDawn Addict
_
21. maaliskuuta 2012 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikuttaa ihan pätevältä koneelta! Tosin Asuksen mukana tulee paljon turhaa sälää, mutta ne voi toki poistaa. ( Ja kannattaakin poistaa, jos haluaa koneesta nopeamman). Tuossa mallissa taitaa olla valmiina 6 GT keskusmuistia joten se riittää mainiosti koko koneen elinkaaren ajan... Jos lisäät siihen vielä 6 Gt keskusmuistia niin se ei käytännössä nopeuta enää koneen käyttöä.

Muista ostaa samaan pakettiin myös 3-5 kpl DVD-R levyjä jos sinulle ei ole niitä. Nykykoneiden mukana ei tule Windowsin asennuslevyä, vaan ne pitää tehdä itse heti koneen oston jälkeen.
thenttun
Newbie
_
21. maaliskuuta 2012 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok.
Minä kun oon ajatellu että koneen keskusmuisti on suoraan verrannollinen koneen
nopeuteet, mutta ei vissiin ihan näin?
Vois ehkä satasen säästää jos ottas koneen missä max keskusmuisti 8 gigaa.

Juu toi tyhjiä levyjä valmiiksi -vinkki on hyvä.
Mainos
_
__

_
Ehni
Member
_
21. maaliskuuta 2012 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti thenttun:
Ok.
Minä kun oon ajatellu että koneen keskusmuisti on suoraan verrannollinen koneen
nopeuteet, mutta ei vissiin ihan näin?
Vois ehkä satasen säästää jos ottas koneen missä max keskusmuisti 8 gigaa.

Juu toi tyhjiä levyjä valmiiksi -vinkki on hyvä.
Joo ei se kone siitä nopeudu noin 4 gigan jälkeen enää, toki pelikäytössä enemmän muistia on hyvä mutta 8gb riittää ihan mihin vaa ja neljäkin suurimmaks osaks joten kuudella pärjäät hyvin

Asus M5A99X EVO R2.0/ AMD FX-8350@4,7ghz w/ Maelstrom Deepcool 240T/Asus Strix Gtx 970/ 8GB Corsair 1333Mhz/Samsung 850 Evo 250gb / Kingston HyperX 3K 240GB/ 320GB HDD/ Corsair HX620W,
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > asus n73sv-v1g-tz459v

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy