User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 22:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > compaq 615 korjaukseen/ uusi kone
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Compaq 615 korjaukseen/ uusi kone
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sopu
Newbie
_
29. toukokuuta 2013 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tommone pari vuotta vanha em. kannettava tossa. Joku aika sitte hajos tuuletin iskun seurauksena. Ensin piti kummaa ääntä ja jonkin ajan kuluttua lakkaa toimimasta kokonaan. Kone on yleisesti ottaen toiminu ihan ok. Ongelmana lähinnä, että mä en osaa "huoltaa" sitä niin perusteellisesti, kun mitä käyttö vaatis.. Seurauksena tukkoinen kone.
Kysymyksein siis on, että kannattaako toi huollattaa (vaihdattaa tuuletin..? Ja puhdistaa sekä ohjelmisto, että kirjaimellisesti. Ja siis kyse ammattilaisen tekemistä toimenpiteistä, koska itse en osaa!), huomioonottaen, että kyseessä on melkosen surkea (?) kone..? Vai ostanko suosiolla uuden?

Kts!
Senior Member

9 tuotearviota
_
29. toukokuuta 2013 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sopu:
Mulla on tommone pari vuotta vanha em. kannettava tossa. Joku aika sitte hajos tuuletin iskun seurauksena. Ensin piti kummaa ääntä ja jonkin ajan kuluttua lakkaa toimimasta kokonaan. Kone on yleisesti ottaen toiminu ihan ok. Ongelmana lähinnä, että mä en osaa "huoltaa" sitä niin perusteellisesti, kun mitä käyttö vaatis.. Seurauksena tukkoinen kone.
Kysymyksein siis on, että kannattaako toi huollattaa (vaihdattaa tuuletin..? Ja puhdistaa sekä ohjelmisto, että kirjaimellisesti. Ja siis kyse ammattilaisen tekemistä toimenpiteistä, koska itse en osaa!), huomioonottaen, että kyseessä on melkosen surkea (?) kone..? Vai ostanko suosiolla uuden?

Kts!
Kannattaa selvittää, paljonko korjaus tulisi maksamaan. Koneen tehot vaikuttavat kyllä aika heikoilta, joten ehkäpä uusi kone olisi paikallaan.

i5 750 - Gigabyte GTX 770 - Kingston V200 120GB - 5.1 Surround - Define R4 - SF Golden Green Pro 500W
Pakettikonetta ostamassa? LUE: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/pakettikone_vai_kasattu_jos_mietit_lue-885573/
Miten kasata tietokone? http://www.youtube.com/watch?v=d_56kyib-Ls
sopu
Newbie
_
31. toukokuuta 2013 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alustava arvio oli 40-60 euroa plus ainakin tuuletin 15 euroa. Mutta tiedä häntä.. Parivuotiaasta (halvasta) läppäristä kun ei vaan tiedä, millon alkaa kuolla käsiin, ni tuntuu vähän älyttömältä tommonenkin summa o.o ähh, en tiiä. Kiitos vastauksesta!
Senior Member

9 tuotearviota
_
31. toukokuuta 2013 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuon hinnan voisi vielä maksaa korjauksesta. Jos kuitenkin ajattelet nykyisen olevan sen verran hidas, että uusi olisi mukava, kannattaa sellainen sitten suoraan ostaa.

i5 750 - Gigabyte GTX 770 - Kingston V200 120GB - 5.1 Surround - Define R4 - SF Golden Green Pro 500W
Pakettikonetta ostamassa? LUE: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/pakettikone_vai_kasattu_jos_mietit_lue-885573/
Miten kasata tietokone? http://www.youtube.com/watch?v=d_56kyib-Ls
Mainos
_
__

_
aclase
Newbie
_
8. kesäkuuta 2013 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Parempi vaihtoehtona osta heti käyetty hyväkuntoinen HP EliteBook jos tykät Compaq:sta :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > compaq 615 korjaukseen/ uusi kone

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy