User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 14:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > hinta-laatusuhteeltaan paras tablettikone?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hinta-laatusuhteeltaan paras tablettikone?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Gbit
Newbie
_
24. helmikuuta 2012 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morons!

Olen himoinnut tässä sellaista padia, eli tablettikonetta. Se olisi opiskellessa näppärä, kun ei tarvitse kantaa mukanaan kymmentä kiloa papereita, ja kulkisi helposti mukana.
Ongelmana tässä on se, etten ole ollenkaan perillä kyseisten laitteiden sielunelämästä, ja kysynkin nyt apua täältä, jos täällä joku olisi asiaan enemmän perehtynyt.

Eli mitä noissa tablettikoneissa kannattaa katsoa, ja mikä on vähemmän tärkeää. Yleisellä tasolla siis. Omat mieltymykset ja käyttötarkoitukset ovat sitten oma asiansa.

Jos sinulla on ensikäden tietoa siitä, mitkä laitteet ovat ainakin todellä käteviä ja asiansa ajavia, eli satut vaikkapa omistamaan sellaisen, niin kerro toki käyttökokemuksistasi, sekä siitä, että mihin sinä itse laitetta käytät.

Mielellään android, tai windows -laitteita kiitos! iPadeja olen nähnyt jo useamman kerran, mutten applen tuotteista niinkään perusta.. :)

Yksi esimerkki mitä tässä katsastelin: http://www.viewsonic.com/products/vpad10.htm
Tuosta olisi mukava kuulla käyttökokemuksia! Hintakin olisi vielä kukkarolle käypä. :)
AfterDawn Addict
_
24. helmikuuta 2012 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse suosittelisin sinulle tätä Android tablettia: http://taskumuro.com/artikkelit/samsung-galaxy-tab-101

Itselläni kyseinen laite on toiminut mainiosti, ja siihen tulee kesällä saataville uusi Android 4.0 päivitys... Samsung on myös tehokas. Sanoisin että toi Samsung on hintansa väärti..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. helmikuuta 2012 @ 19:12

Gbit
Newbie
_
24. helmikuuta 2012 @ 19:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Samsungilta puhelimena tuo galaxy S2, ja olen kyllä ollut enemmän kuin tyytyväinen.

Olisi mukava tietää miten nuo 250e maksavat laitteet eroavat noista yli neljänsadan masiinoista. Onko eroa enemmän prosessoritehoissa, muisteissa, liitännöissä, vaiko softapuolella? Vai onko kaikesta karsittu ja miten karsimiset vaikuttavat käytännössä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. helmikuuta 2012 @ 19:35

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > hinta-laatusuhteeltaan paras tablettikone?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy