User Käyttäjä Salasana  

perjantai 7.11.2025 / 21:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > hp:n mini antenni
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HP:n mini antenni
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mina222
Newbie
_
25. lokakuuta 2010 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei.

Omistan tietokoneen HP Pavilion dv7 Notebook ja sen ominaisuuksiin kuuluu TV lähetyksen katsominen sen mukana tulleen mini-antennin kanssa. Kytkin antennin ohjeen mukaisesti tietokoneeseen... mutta mitään ei tapahtunut... Mutta ohjeessa sanotaan näin:

1. Kytke TV-Virittimen antennikapeli tietokoneen TV-antenni/kaapeli-TV-liitäntään.
(tehty)

2. Suorita TV-virittimen asennus loppuun. Lisätietoja ohjelmiston asentamisesta on osassa Vaihe 2: Ohjelmiston asentaminen.

Elikkäs... mulla ei tule mitään automaattista TV-virittimen asennusta, ja vaikka kokeilisin tota "Vaihe 2: Ohjelmiston asentaminen" kohtaa, ei sekään toimi.

"Vaihe 2:" on seuraavanlainen:
1. Käynnistä tietokone. (Tehty)

2. Suuntaa HP Media -kaukosäädin tietokoneessa olevaan infrapunalinssiin ja paina avaa multimediaohjelmisto painamalla kaukosäätimen Start- tai mediapainiketta. (Okei tehty, eli painoin sitä värikästä nappia kaukosäätimessä..? Media Center aukeaa..?)

3. Kun ohjattu asennustoiminto on avautunut, asenna ohjelmisto näytön ohjeiden mukaan.
(MITÄÄN ASENNUSTOIMINTOA EI AVAUDU!!!???)

Eli siis miten hiivatissa saan asennettua ton TV-virttimen, että se toimii? Nyt jos koitan tolla QuickPlayn TV jutskalla etsiä kanavia niin eihän se niitä löydä...
Mina222
Newbie
_
25. lokakuuta 2010 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis miten saan TV-lähetyksen näkyviin tämän antennin avulla?
123vee
Newbie
_
25. lokakuuta 2010 @ 22:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missä dv7 mallissa tuo tv systeemi on,ei ainakaan minun minun pavilion 4021so mallissa.
Mina222
Newbie
_
26. lokakuuta 2010 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 123vee:
Missä dv7 mallissa tuo tv systeemi on,ei ainakaan minun minun pavilion 4021so mallissa.
HP Pavilion dv7 Notebook PC
Senior Member

4 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2010 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataa ja asenna ProgDvb niminen katseluohjelma, on paljon kätevämpi kuin media centteri tv-lähetysten katsomisessa.

Näkyyhän tv-viritin laitehallinnassa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. lokakuuta 2010 @ 19:27

Mina222
Newbie
_
27. lokakuuta 2010 @ 23:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Näkyyhän TV Viritin laitehallinnassa?" -öö miten mä tarkistan??
Mainos
_
__

_
Senior Member

4 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2010 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitehallinnassa DVB-T kortti näkyy näin:

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > hp:n mini antenni

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy