|
Keskustelualueet
Keskustelualueet
|
|
HP vs. Acer
|
|
vvilii
Inactive
|
25. marraskuuta 2012 @ 20:15 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Member
4 tuotearviota
|
28. marraskuuta 2012 @ 21:53 |
Linkki tähän viestiin
|
nooh, aika samanlaisia ovat, juurikaan rautapuolella ei ole ihmeellisiä eroja. Itse valitsen HP:n, kun näytti lupaavan jonkin näköistä putoamis suojaa kovalevylle, joten koulu juttujen kannalta parempi. Asiasta enemmän tietävät toki mainitkoon myös että onko sitte hyödyllinen. HP:ssa näytti olevan halvempi hintakin, ja rautapuolikin ok, että sillä sais jonkin näköistä peliä pyöritettyykkin, Acerilla taas isompi kovalevy, mutta muisti on helposti laajennettavissa ulkoisin muistein :) joten itse annan pisteeni HP:lle.
| AMD FX-6300 @4.01 gHz w/ Arctic Freezer 7 pro rev. 2 | 8GB GSkill Ripjaws 1600mhz | ASUS M5A97 R2.0 | ASUS NVIDIA GeForce GTX 660 Direct CU II OC | WD 1TB + OCZ agility 3 120gb | XFX 550w | Fractal Define R4 |
www.nr-gaming.eu
|
vvilii
Inactive
|
29. marraskuuta 2012 @ 20:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jakkeman: nooh, aika samanlaisia ovat, juurikaan rautapuolella ei ole ihmeellisiä eroja. Itse valitsen HP:n, kun näytti lupaavan jonkin näköistä putoamis suojaa kovalevylle, joten koulu juttujen kannalta parempi. Asiasta enemmän tietävät toki mainitkoon myös että onko sitte hyödyllinen. HP:ssa näytti olevan halvempi hintakin, ja rautapuolikin ok, että sillä sais jonkin näköistä peliä pyöritettyykkin, Acerilla taas isompi kovalevy, mutta muisti on helposti laajennettavissa ulkoisin muistein :) joten itse annan pisteeni HP:lle.
Entä mitä mieltä tästä http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st...=ProductDisplay ? Minkä noista kolmesta valitsisit? Ja nyt sen pelaamisen kannalta!
|
AfterDawn Addict
|
29. marraskuuta 2012 @ 22:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse suosin sellaisia läppäreitä, joissa olisi vähintään 2-vuoden takuu. Näin saisin enemmän turvaa "sijoitukseeni".
|
Member
4 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2012 @ 10:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vvilii: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jakkeman: nooh, aika samanlaisia ovat, juurikaan rautapuolella ei ole ihmeellisiä eroja. Itse valitsen HP:n, kun näytti lupaavan jonkin näköistä putoamis suojaa kovalevylle, joten koulu juttujen kannalta parempi. Asiasta enemmän tietävät toki mainitkoon myös että onko sitte hyödyllinen. HP:ssa näytti olevan halvempi hintakin, ja rautapuolikin ok, että sillä sais jonkin näköistä peliä pyöritettyykkin, Acerilla taas isompi kovalevy, mutta muisti on helposti laajennettavissa ulkoisin muistein :) joten itse annan pisteeni HP:lle.
Entä mitä mieltä tästä http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st...=ProductDisplay ? Minkä noista kolmesta valitsisit? Ja nyt sen pelaamisen kannalta!
no tuo sopii pelailuunki, tuon ottaisin :) ja kuten tuossa mainittii nii pitkä takuuki olis hyvä juttu :)
| AMD FX-6300 @4.01 gHz w/ Arctic Freezer 7 pro rev. 2 | 8GB GSkill Ripjaws 1600mhz | ASUS M5A97 R2.0 | ASUS NVIDIA GeForce GTX 660 Direct CU II OC | WD 1TB + OCZ agility 3 120gb | XFX 550w | Fractal Define R4 |
www.nr-gaming.eu
|
vvilii
Inactive
|
2. joulukuuta 2012 @ 17:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jakkeman: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vvilii: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jakkeman: nooh, aika samanlaisia ovat, juurikaan rautapuolella ei ole ihmeellisiä eroja. Itse valitsen HP:n, kun näytti lupaavan jonkin näköistä putoamis suojaa kovalevylle, joten koulu juttujen kannalta parempi. Asiasta enemmän tietävät toki mainitkoon myös että onko sitte hyödyllinen. HP:ssa näytti olevan halvempi hintakin, ja rautapuolikin ok, että sillä sais jonkin näköistä peliä pyöritettyykkin, Acerilla taas isompi kovalevy, mutta muisti on helposti laajennettavissa ulkoisin muistein :) joten itse annan pisteeni HP:lle.
no tuo sopii pelailuunki, tuon ottaisin :) ja kuten tuossa mainittii nii pitkä takuuki olis hyvä juttu :)
|
vvilii
Inactive
|
2. joulukuuta 2012 @ 17:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vvilii: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jakkeman: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vvilii: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jakkeman: nooh, aika samanlaisia ovat, juurikaan rautapuolella ei ole ihmeellisiä eroja. Itse valitsen HP:n, kun näytti lupaavan jonkin näköistä putoamis suojaa kovalevylle, joten koulu juttujen kannalta parempi. Asiasta enemmän tietävät toki mainitkoon myös että onko sitte hyödyllinen. HP:ssa näytti olevan halvempi hintakin, ja rautapuolikin ok, että sillä sais jonkin näköistä peliä pyöritettyykkin, Acerilla taas isompi kovalevy, mutta muisti on helposti laajennettavissa ulkoisin muistein :) joten itse annan pisteeni HP:lle.
Okei, sen tilasin ja keskiviikkona pitäisi tulla. Kiitos avusta!
|
Mainos
|
|
|
amd4
Newbie
|
2. joulukuuta 2012 @ 19:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse tilasin acer emachines et1852 pöytäkoneen netanttilasta.. hyvin on toiminu ja pelitkin pyörii suht hyvin :p tosin laitatin tehokkaamman näyttiksen ku vakiona vaan se 512 tässä mallissa..
|
|