User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 14.9.2025 / 06:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > kameran kuvat koneelle ? ongelmia laittamisessa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kameran kuvat koneelle ? ongelmia laittamisessa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Datis__
Junior Member
_
26. joulukuuta 2010 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli en saa kamerani kuvia koneelle. Yritin laittaa niitä USB.johdon avulla mutta siihen ei tule sitä valikkoa mikä normaalisti tulee. Eli minkään laista juttua ei tule kun yhdistän USB-johdolla kameran koneeseen.

Sain kuvat toisella käyttäjällä koneelle,mutta en pääse enää tuolle käyttäjälle joten haluaisin ne myös toiselle käyttäjälle.
1pertti
AfterDawn Addict
_
26. joulukuuta 2010 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla käy tuntemattomasta syystä joskus samoin, eli kuvien valinta- ja siirtosovellus ei käynnisty, kun kamera yhdistetään. Jos näin tapahtuu, olen käynnistänyt kyseisen sovelluksen käsin eli Käynnistä -> Kaikki ohjelmat -> Canon Utilities -> Canon Camera Window. Sitten siirto on sujunut normaalisti.

Eli etsi oman kamerasi mukana tulleista ja koneelle asennetuista ohjelmista tuo vastaava sovellus ja käynnistä se kameran ollessa kytkettynä.

Lisäys: Muistathan tehdä tärkeistä kuvistasi myös varmuuskopion ennen kuin poistat kuvan kamerasta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. joulukuuta 2010 @ 17:27

Datis__
Junior Member
_
26. joulukuuta 2010 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos paljon täytyykin kokeilla tuota ! löytyyykö tuo ohjelma siis kameran merkin nimellä ?
zipperi
Senior Member

2 tuotearviota
_
26. joulukuuta 2010 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse asiassa kun tökkää kameran USB-johdon tietokoneeseen ja kameraan virrat, pitäisi kohdassa Tietokone näkyä jotain eli kameran muistikortti - ainakin Win7:ssa ja Vistassa kunhan Windows asentaa sopivan ajurin.

zipper
1pertti
AfterDawn Addict
_
26. joulukuuta 2010 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zipperi:
Itse asiassa kun tökkää kameran USB-johdon tietokoneeseen ja kameraan virrat, pitäisi kohdassa Tietokone näkyä jotain eli kameran muistikortti

No miinpä näkyy. Sieltä voi Windowsin ohjatulla toiminnolla tuoda myös kuvat koneelle. Oletuksena näytti olevan, että kaikki kuvat kortilta tuodaan ellei erikseen valitse, mitä kuvia ei tuoda. Canonin omassa ohjelmassa taas valitaan joko kaikki tai vain ne, jotka halutaan.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Datis__:
löytyyykö tuo ohjelma siis kameran merkin nimellä ?
Luulisin, että kameran nimi tulisi yleisesti oletusnimeksi kansiolle, johon kameran ohjelmisto asennetaan. Tosin eri valmistajilla voi olla eri käytäntöjä ja asentaessakin voi itse vaihtaa oletuskansion nimen.
zipperi
Senior Member

2 tuotearviota
_
27. joulukuuta 2010 @ 00:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Canon asentaa kansiot Canon ja/tai Canon Utilities.

zipper
Mainos
_
__

_
Datis__
Junior Member
_
28. joulukuuta 2010 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Sonyn kamera.Itse kun kokeilen niin en huomannut että sinne olisi joku Sony niminen juttu tullut. Pitääkin kai kokeilla uudestaa...
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > kameran kuvat koneelle ? ongelmia laittamisessa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy