User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.6.2025 / 21:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > kannetavan näyttö rikki?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kannetavan näyttö rikki?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ehkapa
Newbie
_
9. elokuuta 2009 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä, Tänään käynistin koneen ja huomasin että näyttö on aivan tumma. Kaikki näkyy todella himmeänä. just ja just nään tervetuloa valikon ja alku windows lautaus logon. Merkki- FujitsuSiemens Amilo pa-1510.

Voiko olla kyseessä että näyttö on rikki vai jonki näytön valo on mennyt rikki? Esim, näytön takavalo ?

Kokemuksia ?

Minä vaan

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. elokuuta 2009 @ 14:33

Ehkapa
Newbie
_
23. elokuuta 2009 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1viikon saanu odotella apua.. oon aina joskus tätä sivustoa katellu ja ajatellu et täältä saa apua. No kerranki päätin käyttää tätä hyödyksi ja kokeilla että saako täältä neuvoa muttta paskan vitut!!!

Minä vaan
TheAnci
Newbie
_
23. elokuuta 2009 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tarvii herpaantua :D Kuullostaa siltä, että näytöntakavalo on rikki tai liitäntä irronnut. Mulla oli ja on vieläkin yksi ibm joka ulkoisellanäytöllä toimi moitteitta, mutta omalla näytöllä näki erittäin vähän. Tämä viittasi takavalon olevan rikki. Avasin läppärin näytön ja aloin sitä tutkimaan kunnes huomasin yhden johdon olevan irrallaan. Pistin piuhan omalle paikalleen ja kone käyntiin niin johan alko näkymään läppärin näytöstä kunnolla.

Eli jos sulla on tarpeeksi osaamista avata läppärin näyttöä sen verran, että näät onko siellä piuhoja irti niin kannattaa katsoa ennen uuden taustavalon ostamista.

-
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > kannetavan näyttö rikki?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy