User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 11:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > kannettava apua!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kannettava apua!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
niksunaksu
Newbie
_
11. syyskuuta 2012 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.multitronic.fi/index.php?pro..._prodid=1026465

mitä mieltä tuosta koneesta, niinkun ihan yleisesti suurimmaks osaksi vaan perus dataukseen ja leffojen katteluun?
Kaikki mielipiteet kiinnostaa, perustelkaa! (:
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. syyskuuta 2012 @ 23:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei vakuuttanu ainakaan mua speksien perusteella, mutta kyllä tuo nettikoneena menee. Hp:n läppäreissä on esiintyny myös lämpöongelmia eli ovat ihan idlessäkin käyneet tosi lämpimänä. 500? pintaan saa paljon paremman koneen jossa ei ole lämpöongelmia, se taas antaa koneella lisää ikää. Lisäksi ainakin kaikki hp:n läppärit jotka minä oon avannu on kyllä ollu pahimmasta päästä ikinä. Eli huoltotyökin on kohtuu hankalata.

Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL
AfterDawn Addict
_
12. syyskuuta 2012 @ 08:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Lisäksi ainakin kaikki hp:n läppärit jotka minä oon avannu on kyllä ollu pahimmasta päästä ikinä. Eli huoltotyökin on kohtuu hankalata. "

Totta. Itse yritin puhdistaa yhden HP Probook koneen sisältä pöyjä, mutta sen avaaminen oli hankalaa koska takana ei ollut yhtään ruuvia eli minun piti ottaa ensiksi näppis kokonaan irti. Myös muistien/kovalevyn vaihtaminen oli huomattavasti hankalampaa.
Mainos
_
__

_
Akentti
Member
_
12. syyskuuta 2012 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onpas vaikeeta emolevyn vaihto HP:n läppäriin ;))

http://www.youtube.com/watch?v=Ov7YmvOIGRk
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > kannettava apua!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy