User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 17:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > kone kaatuu, kun yritän katsoa videota.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone kaatuu, kun yritän katsoa videota.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
joel205
Suspended due to non-functional email address
_
4. joulukuuta 2010 @ 23:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ainakun avaan vaikka tubesta videon, kone rupeaa puskuroimaan/lataamaan sitä. Ja sitten kaatuu, eli ei tapahdu mistään enään mistään. Kone on sammutettava pitämällä virta näppäin pohjassa vähän aikaa.
Sitten avaan koneen ja netin uudestaan, sitten voin katsoa vaikka kaikki tuben viedot ilman ongelmia.

Tämä vika tuli aivan äskettäin, enkä tiedä mistä se johtuu. ennen toiminut hyvin.
Kone on Acer aspire 5535.
jkstone
Suspended permanently
_
18. joulukuuta 2010 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko seurannut koneen lämpöjä?

joel205
_
18. joulukuuta 2010 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen seurannut, mutta se tekee sen vaikka olisin juuri avannut koneen. Sitten tulee jumitus, pistän koneen kiinni ja avaan uudestaan niin taas toimii.

Eli joka toinen kerta toimii. Todella outo vika....
jkstone
Suspended permanently
_
18. joulukuuta 2010 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Virustarkistukset tehty?

caution2142
Newbie
_
1. maaliskuuta 2011 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ollut sama ongelma jo jonkin aikaa... En oo löytäny googlestakaan oikeen mitään ratkaisua, voisiko joku auttaa?

Eli juuri kun puskurointi alkaa niin yleensä kone jäätyy, esim youtubessa, mutta tämä tapahtuu vain noin joka toinen kerta.
joel205
_
1. maaliskuuta 2011 @ 23:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti caution2142:
Minulla on ollut sama ongelma jo jonkin aikaa... En oo löytäny googlestakaan oikeen mitään ratkaisua, voisiko joku auttaa?

Eli juuri kun puskurointi alkaa niin yleensä kone jäätyy, esim youtubessa, mutta tämä tapahtuu vain noin joka toinen kerta.
Joo, mulla on vähän rauhoittunut virusten etsinnän jälkeen. Jollain tietyillä sivuilla saattoi jäätyä kone, vaikka videota ei edes näy(nettipelisivu) ja alalaitaan tulee teksti että ladataan ****** youtube.com??
Sitten päivitä kaikki videoita pyörittävät ohjelmat koneessa, joita siis tarvitaan kun käytät tubea.
caution2142
Newbie
_
2. maaliskuuta 2011 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mitä ohjelmia minun täytyisi päivittää?
joel205
_
2. maaliskuuta 2011 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti caution2142:
Eli mitä ohjelmia minun täytyisi päivittää?
No flashplayer, java, shockwawe mitä noita nyt on. Katso mikä pitää olla että viedot toimii.
Sitten poista sivuhistoriat täydellisesti.
Mainos
_
__

_
caution2142
Newbie
_
5. maaliskuuta 2011 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luin jotain juttua että vika on flashplayerissa ja sen vakausongelmasta.. Päivitin ja nyt katosi tuo ruudun välähtäminen videon alusta ja uskon että tämä auttoi.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > kone kaatuu, kun yritän katsoa videota.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy