User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 02:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > kone pelikäyttöön 500-650e
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kone pelikäyttöön 500-650e
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
deathplayer
Junior Member
_
26. heinäkuuta 2010 @ 22:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tarvisin uuden koneen pelikäyttöön hintahaarukka on semmonen 500e-650e. mikä olisi paras vaihtoehto. ei ole väliä onko pöytä vai kannettava. ei mielellään itse koottava.
Junior Member

6 tuotearviota
_
26. heinäkuuta 2010 @ 23:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä menee hiukan yli budjetin, mutta esim. tämä: http://www.jimmspc.fi/tuote/LX.PSZ02.053

| AMD Athlon X4 620 @ 2.80GHz | Corsair VS 450 | ASUS GTX 650-E 1Gb | 8Gb DDR3 | ASRock 980DE3/U3S3 | Arctic F12 x2 | WD 1Tb | Windows 7 | LG Flatron 20" LCD |
jarsaman
Senior Member

24 tuotearviota
_
27. heinäkuuta 2010 @ 01:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti CostelloX:
Tämä menee hiukan yli budjetin, mutta esim. tämä: http://www.jimmspc.fi/tuote/LX.PSZ02.053
Hyvä vaihtoehto tuohon hintaan, vaikka ei pelikäyttöön juuri sovellukaan. Ei tuolla hinnalla saa valitettavasti pelikonetta,
Member
_
27. heinäkuuta 2010 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totta kai jos voi olla myös pöytäkone, rahat kannattaa pistää sellaiseen! Aina saa samaan hintaan paljon enemmän tehoa pöytäkoneessa. Rakentamalla itse liike ei vedä nylkyhintoja välistä ja itse maksaa juuri siitä mitä haluaa, mutta jos ei rakentelu innosta, niin tuossa ois hyvä vaihtoehto. Tosin menee sen satasen yli budjetin, mutta tuolla jo pelailee vähän uudempiakin pelejä ja jos päivität myöhemmin näytönohjaimen, on jo ihan kelpo pelikone. Menee kyllä vähän yli budjetin.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=17780

ASUS M4A77TD Pro, AMD Phenom II x4 965 Black Edition, Zalman CNPS10X, Kingston Hyper X 1600Mhz DDR3 6Gt, XFX Radeon HD 5870, E-mu 1212m, Corsair TX650W
jarsaman
Senior Member

24 tuotearviota
_
28. heinäkuuta 2010 @ 08:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti M4XDmG:
Totta kai jos voi olla myös pöytäkone, rahat kannattaa pistää sellaiseen! Aina saa samaan hintaan paljon enemmän tehoa pöytäkoneessa. Rakentamalla itse liike ei vedä nylkyhintoja välistä ja itse maksaa juuri siitä mitä haluaa, mutta jos ei rakentelu innosta, niin tuossa ois hyvä vaihtoehto. Tosin menee sen satasen yli budjetin, mutta tuolla jo pelailee vähän uudempiakin pelejä ja jos päivität myöhemmin näytönohjaimen, on jo ihan kelpo pelikone. Menee kyllä vähän yli budjetin.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=17780
Osista kokoamalla saa paremman, kuin tuo Verkkokaupan kone on. Jos budjettiin pitää sisällyttää vielä näyttö ... homma menee kyllä vaikeaksi.
Member

14 tuotearviota
_
29. heinäkuuta 2010 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en enää ikinä osta ns. teholäppäriä, pöytäkoneet ja miniläppärit on ainakin mun homma.

Kolmedeemarkkinollakuuspisteet: 16085
Member
_
29. heinäkuuta 2010 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti alludx:
Itse en enää ikinä osta ns. teholäppäriä, pöytäkoneet ja miniläppärit on ainakin mun homma.
Komppaan!

ASUS M4A77TD Pro, AMD Phenom II x4 965 Black Edition, Zalman CNPS10X, Kingston Hyper X 1600Mhz DDR3 6Gt, XFX Radeon HD 5870, E-mu 1212m, Corsair TX650W
Mainos
_
__

_
Member
_
29. heinäkuuta 2010 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti alludx:
Komppaan!

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > kone pelikäyttöön 500-650e

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy