Samsung, koska sen näytön resoluutio on huomattavasti parempi kuin Acerin. ( Suuresta resoluutiosta on hyötyä pelien pelailussa ja videoiden katselussa).
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:Samsung, koska sen näytön resoluutio on huomattavasti parempi kuin Acerin. ( Suuresta resoluutiosta on hyötyä pelien pelailussa ja videoiden katselussa).
Kiitos! Mites sit toi ku tos aceris on näyttiksen muisti 2GT ja samsungis 1GT, nii onko se niin iso merkitys?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:Samsung, koska sen näytön resoluutio on huomattavasti parempi kuin Acerin. ( Suuresta resoluutiosta on hyötyä pelien pelailussa ja videoiden katselussa).
Kiitos! Mites sit toi ku tos aceris on näyttiksen muisti 2GT ja samsungis 1GT, nii onko se niin iso merkitys?
On sillä aika suuri merkitys... Mutta väittäisin edelleen että pelikäytössä näytön resoluutiolla on enemmän merkitystä. ( Itseasiassa minulla tässä HP pöytäkoneessa on myös 1 GT näytönohjaimen muistia ja hyvin olen sillä pärjännyt.
On sillä aika suuri merkitys... Mutta väittäisin edelleen että pelikäytössä näytön resoluutiolla on enemmän merkitystä. ( Itseasiassa minulla tässä HP pöytäkoneessa on myös 1 GT näytönohjaimen muistia ja hyvin olen sillä pärjännyt.
Lainaus:Samsung, koska sen näytön resoluutio on huomattavasti parempi kuin Acerin. ( Suuresta resoluutiosta on hyötyä pelien pelailussa ja videoiden katselussa).
Noin pienellä näytöllä suuremmat resot menevät lähestulkoon hukkaan. Konekin joutuu kovemalle rasitukselle. Kuvakkeet ja tekstit ova kärpäsen *****n kokoisia, jos ei asetusta vaihta ohj.paneelista.
Lainaus:On sillä aika suuri merkitys... Mutta väittäisin edelleen että pelikäytössä näytön resoluutiolla on enemmän merkitystä. ( Itseasiassa minulla tässä HP pöytäkoneessa on myös 1 GT näytönohjaimen muistia ja hyvin olen sillä pärjännyt.
Lähes aina sillä ei ole paskankaan vertaa merkitystä! 512mT:n ja 1GT:n ero on selvempi, mutta harva pelikään tarvitsee yli gigaa näyttiksen muistia.