Läppäristä liimatahra pois
|
|
Brocamel
Junior Member
1 tuotearvio
|
5. tammikuuta 2010 @ 14:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Hieman juu offtopic, mutta kuitenkin.
Elikkäs, irroittelin tässä läppärin kuoresta häiritseviä tarroja ja eräs ei lähtenytkään kunnolla, vaan jätti ikävän, hieman tulitikkuaskia suuremman, tahmaisen liimajäljen.
Onkos kellään ollut vastaavaa ja/tai kokemuksia vastaavasta?
Eli miten saan häiritsevän tahman pois?
(huom, hiekkapaperivitsit on jo kuultu) :D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2010 @ 14:03
|
Member
5 tuotearviota
|
5. tammikuuta 2010 @ 14:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Brocamel: Hieman juu offtopic, mutta kuitenkin.
Elikkäs, irroittelin tässä läppärin kuoresta häiritseviä tarroja ja eräs ei lähtenytkään kunnolla, vaan jätti ikävän, hieman tulitikkuaskia suuremman, tahmaisen liimajäljen.
Onkos kellään ollut vastaavaa ja/tai kokemuksia vastaavasta?
Eli miten saan häiritsevän tahman pois?
(huom, hiekkapaperivitsit on jo kuultu) :D
Itse oon onnistuneesti poistanu tarratahrat silleen et hieroo päälle kevysesti huulirasvaa ja sitte pyyhkii sitä jälkeä pois. Pinta jää yleensä tosin vähän rasvaseks mut sitä voi sitte poistaa jollain pesuaineella tai antaa kulua pois.
|
Senior Member
17 tuotearviota
|
5. tammikuuta 2010 @ 14:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2010 @ 14:16
|
Brocamel
Junior Member
1 tuotearvio
|
5. tammikuuta 2010 @ 15:14 |
Linkki tähän viestiin
|
mjoo, oon kuullut ruokaöljyä käytettävän, onko kokemuksia?
|
Moderator
6 tuotearviota
|
5. tammikuuta 2010 @ 15:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Etanolia voisi koittaa. Muovipinnan pitäisi kestää, mutta kannattaa kuitenkin koittaa varmuudeksi johonkin alapintaan ensin.
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
Iguanodon
Suspended due to non-functional email address
|
5. tammikuuta 2010 @ 15:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse pyyhin ne pois Isopropanolilla. Näillä liuottimilla kannattaa ensin kokeilla varovasti johonkin kohtaan ettei koko kone mene ikävännäköiseksi.
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
5. tammikuuta 2010 @ 16:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Paras tuote tuohon on Taerosol PRF Label off
Jep!
T: Vesku
Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
|
Pasoma
Member
1 tuotearvio
|
7. tammikuuta 2010 @ 08:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Vauvaöljy ja tai muu rasva/öljypohjainen, pitää vaan antaa vaikuttaa jonkun aikaa.
|
AfterDawn Addict
17 tuotearviota
|
7. tammikuuta 2010 @ 08:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Älä myöskään asetoonia kokeile...
iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
|
Hyse
Junior Member
|
7. tammikuuta 2010 @ 08:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Brocamel: mjoo, oon kuullut ruokaöljyä käytettävän, onko kokemuksia?
Ei kokemusta läppäreiden putsauksessa, mutta monen muun putsaukseen olen ruokaöljyä käyttänyt.
|
Member
18 tuotearviota
|
7. tammikuuta 2010 @ 09:18 |
Linkki tähän viestiin
|
EuroShopper Kynsilakanpoistoaine puhdisti hienosti oman läppärin windowstarran jäämät. :)
Prosessori | Emolevy | Muistit | Näytönohjain | Kiintolevy | Kotelo | Virtalähde
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
17 tuotearviota
|
7. tammikuuta 2010 @ 09:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Bazilli: EuroShopper Kynsilakanpoistoaine puhdisti hienosti oman läppärin windowstarran jäämät. :)
Se on hyvä jottas kynsilakan poistoaineet nykyään tuppaan olemaan asetooni vapaita tai läppärin kuoret alumiinia muuten saisitkin ostaa niitä tarroja tuon pläntin peittämiseen mitä asetooni tuollaiseen tavan kierrätys,muovinkansiin syövyttäisi.
|