Elikkäs. Uuden läppärini kaiuttimet vaikenivat tuossa pari viikkoa sitten. HDMI:n ja kuulolähdön kautta ääni kuitenkin kuului, joten ajattelen kaiutinten menneen rikki. ( ja vaimennus ei ollut käytössä, en ole mikään vajakki) Ääntä ei kuulunut vaikka tein sukelsin windowsin asetusten ihmeelliseen maailman ties kuinka kauaksi aikaa, windowsin mikseri kylläkin näytti vilkutti iloisesti äänen kuuluvan vaan eipä kuulunut . kun ratkaisua ei löytynyt, hyväksyin asian ja annoin sen olla. tänään kirjautuessani skypeen pitkästä aikaa olin saada sydänkohtauksen: skypen kirjautumisääni räjähti täysillä korvilleni ja samaan aikaan spotifyn kipale minkä olin unohtanut pauhaamaan irrottaessani kuulokkeet. mutta kun skype oli laulanut kirjautumisäänensä, tietokone vaimeni taas; ei windowsin ääniä, ei spotifyä, ei mitään. mutta aina kun skypen käynnistää, äänet kuuluvat, mutta eivät muulloin. kaiuttimet eivät siis ole rikki, vaan jonkun asetuksen täytyy olla väärin.
olisin kovin kiitollinen avusta, sillä tämä on uusi kone ja haluaisin kaiutinten toimivan. toivottavasti ymmärsitte sekavan selitykseni. konehan on HP:n 625 yritysläppäri ja käyttis win 7 home. laitan alle vielä linkin HP:n sivuille, missä on koneesta enemmän infoha.
Minulla oli sama ongelma, sen oli aiheuttanut joku viirus joka sääteli ääniä ihan randomina, joten aja virus-scanneri(esim f-secure onnline scanner). Mutta jos ei auta lataa uusimmat ajurit.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pro619: Minulla oli sama ongelma, sen oli aiheuttanut joku viirus joka sääteli ääniä ihan randomina, joten aja virus-scanneri(esim f-secure onnline scanner). Mutta jos ei auta lataa uusimmat ajurit.
F-secure ei löytänyt mitään eikä ajurin lataaminenkaan auttanut :/ Auttaisko jos kokeilisin järjestelmän palautusta?