User Käyttäjä Salasana  

lauantai 2.8.2025 / 09:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > mielipiteitä ja parempia vaihtoehtoja
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mielipiteitä ja parempia vaihtoehtoja
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
SniFin
Suspended due to non-functional email address
_
16. kesäkuuta 2010 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei, vanhan koneeni hajottua olen päättänyt ostaa kannettavan tietokoneen. Olen mielestäni löytänyt itselleni sopivan hinta/laatusuhteeltaan, mutta haluaisin kuulla mielipiteitä ja parannusvaihtoehtoja teiltä ja mielellään voisitte mainita miksi juuri teidän valintanne on minun valintaani parempi.

http://www.jimmspc.fi/tuote/K50AF-SX012V?t=false

Koneella aikomus olisi pelata pelejä kuten World Of Warcraft, Cod 4 ja ehkä joitain muitakin, vaatimuksena ei kuitenkaan ole max asetuksilla hardcore pelaaminen. Pokerisoftatkin tulisi pyöriä tulevaisuutta ajatellen.

Budjetti heiluu siinä 600euron kieppeillä, venyy suuntaan jos toiseenkin.

Kiitos kaikille jotka jaksavat nähdä vaivaa!

AMD X6 2,8Ghz, XFX HD4850 515MB, A-data 2GB DDR3, Asus AMD 870 DDR3, BENQ 21,5 , Windows 7
Newbie
_
16. kesäkuuta 2010 @ 21:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs siinä, ainut mitä huomasin, et näyttis radeon 5145m on sitten vaan DX10,1 , ei DX11, kortti on vähän niinku uudelleenlämmitetty radeon 4570m, ei käytännös varmaan haittaa mut..
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > mielipiteitä ja parempia vaihtoehtoja

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy