User Käyttäjä Salasana  

lauantai 31.5.2025 / 11:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > minkä näistä kannettavista valitsisitte?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Minkä näistä kannettavista valitsisitte?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Slanderer
Newbie
_
4. elokuuta 2009 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edessä on muutto olosuhteisiin, joissa läppäri vaikuttaisi olevan äärimmäisen suositeltava ratkaisu, melkeinpä pakollinen. Ikäväkseni täytyy tunnustaa, että lopettelin tietokonemarkkinoiden seuraamisen täysin pari vuotta sitten, joten nyt olen sitten hukassa.

Budjettini on noin 600 euroa ja tutkittuani muutamia nettisivuja ja törmättyäni pariin tarjoukseen päädyin näihin kolmeen koneeseen:

-Asus K50AB-SX041C
-HP DV6-1100EO
-X61SL

Olen melkoisen varma, että 320 gigan kovalevy riittäisi minulle (ulkoinen on kuitenkin hankintalistalla), mutta mikä linkatuista koneista passaisi parhaiten ihan normaaliin opiskelu/pelikäyttöön? En oikeastaan pelaile mitään Red Alert kolmosta uudempia pelejä (tai edes sen ikäisiä, mutta mukavaahan se olisi, jos pian ilmestyvä MMORPG Old Republic koneella toimisi.

Kiitokset avusta jo etukäteen!
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > minkä näistä kannettavista valitsisitte?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy