User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 19:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > miten sims 2-peli miniläppäriin, jossa ei ole cd-asemaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten Sims 2-peli miniläppäriin, jossa ei ole CD-asemaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie

13 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2010 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,
Haluaisin kysyä, miten saisin Sims 2-pelin toimimaan miniläppärilläni ilman levyä?
Olen ostanut pari vuotta sitten kyseisen pelin Cd:nä, ja lähettänyt levyn tiedostot koneelleni, ja suoritin setup.exe_n, mutta kun aloitan pelin, tulee ilmoitus: 'Levyä ei löydetty.' "Aseta oikea CD 1 asemaan".
Ongelmana on se, ettei minulla ole levyasemaa miniläppärissäni (Asus EEE PC 1005PE), mutta olen asentanut jo ohjelman tietokoneeseeni, ja haluaisin pelata sitä pikemmiten.
Kiitos jo etukäteen!

terv. mQ_
Member

5 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2010 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lataa alcohol 120.

tee levystä image tiedosto.

kopio image miniläppäriin.

mounttaa image alcoholilla.

pitäis toimia nyt "ilman cd:tä"

tai hae netistä no cd crack ja pelaa ilman cd:tä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2010 @ 19:03

Newbie

13 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2010 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten levystä voi tehdä 'imagen'?
Nimittäin mulla on myös Virtual Clone Driver, miten sillä voi sen tehdä?
Member

5 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2010 @ 21:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mQ_:
Miten levystä voi tehdä 'imagen'?
Nimittäin mulla on myös Virtual Clone Driver, miten sillä voi sen tehdä?
Empä tuosta VCD tiedä, koska en ole ikinä käyttänyt.
Alcoholissa ainakin yksinkertainen image welho, jota olen aina käyttänyt tai neron ominaisuutta tehdä image levy.

http://www.alcohol-soft.com/

Tai toinen hyvä ohjelma imagen käsittelyyn PowerISO

http://www.download.fi/cd_dvd/iso_tiedos...ly/poweriso.cfm
Newbie

13 tuotearviota
_
22. helmikuuta 2010 @ 07:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos tiedosta.
Latasin Alcoholin ja nyt ymmärsin, miten sen voi tehdä.
Kiitos neuvoista!
Terveisin mQ_
Mainos
_
__

_
Newbie

13 tuotearviota
_
22. helmikuuta 2010 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OK,
kiitos tomsuo, toimii hyvin ja nopeasti.
terveisin mQ_
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > miten sims 2-peli miniläppäriin, jossa ei ole cd-asemaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy