Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_: Mitä tarkoitat "rajatulla tilalla"?
Minulla on käytössä langaton yhteys,minulla näkyy oikeasssa ala-palkissa nuo langaton yhteys-viivat niin siinä lukee ''Ei verkkoyhteyttä'' ja ''Rajattu''
Muuten netti siis toimii normaalisti,mutta kun pelaan netti menee rajattu tilaan. Testattu muissakin peleissä.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xxxoooxxx:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_: Mitä tarkoitat "rajatulla tilalla"?
Minulla on käytössä langaton yhteys,minulla näkyy oikeasssa ala-palkissa nuo langaton yhteys-viivat niin siinä lukee ''Ei verkkoyhteyttä'' ja ''Rajattu''
Päivitä valmistajan sivulta verkkokortin ajurit. Jos käytät langatonta yhteyttä, niin kokeile miten netti toimii langallisena. Voisit myös kokeilla sallia pelisi oman virustorjuntaohjelman/palomuurin kautta, jos ongelma johtuisi niistä.
Monesti nettiongelmat johtuvat modeemista/reitittimestä, eivätkä suinkaan itse tietokoneesta. Irrota modeemin/reitittimen virtajohto hetkeksi käynnistääksesi laitteet uudestaan.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Voimaorja93: Päivitä valmistajan sivulta verkkokortin ajurit. Jos käytät langatonta yhteyttä, niin kokeile miten netti toimii langallisena. Voisit myös kokeilla sallia pelisi oman virustorjuntaohjelman/palomuurin kautta, jos ongelma johtuisi niistä.
Monesti nettiongelmat johtuvat modeemista/reitittimestä, eivätkä suinkaan itse tietokoneesta. Irrota modeemin/reitittimen virtajohto hetkeksi käynnistääksesi laitteet uudestaan.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xxxoooxxx:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Voimaorja93: Päivitä valmistajan sivulta verkkokortin ajurit. Jos käytät langatonta yhteyttä, niin kokeile miten netti toimii langallisena. Voisit myös kokeilla sallia pelisi oman virustorjuntaohjelman/palomuurin kautta, jos ongelma johtuisi niistä.
Käytössä on Telewell TW-EAV510-modeemi,jossa on mokkula kiinni.Voiko se vaikuttaa jotenkin asiaa?
Lainaus:Käytössä on Telewell TW-EAV510-modeemi,jossa on mokkula kiinni. Voiko se vaikuttaa jotenkin asiaa?
Ei vaikuta, jos asetukset on kunnossa ja yhteys pysyy ylhäällä.
Oletko laittanut molemmista reittimestä ja mokkulasta sen 3G-only tilaan. Kun se mokkula tippuu 2G:hen niin se tuntuu kuin se olisi tukossa. Molempiin pääsee kiinni web-selaimella (sisäinen ip-osoite).
Tietääkseni tuo rajoitettu ilmoitus tulee silloin kun hyvää langatonta yhteyttä ei ole saatavilla. Voi hyvinkin johtua siitä että yhteys katkeaa tai tippuu 2G:lle. Ei kuitenkaan ole henkilökohtaista kokemusta asiasta, koska minulla ei ole edes Windowsia.