User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 04:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > nettiongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nettiongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
xxxoooxxx
Newbie
_
8. elokuuta 2013 @ 21:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs,minun netti menee rajattu tilaan,kun pelaan nettipeliä (MW2),eli osaisiko kukaan auttaa? Kiitos jo etukäteen.
Moderator

6 tuotearviota
_
8. elokuuta 2013 @ 22:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä tarkoitat "rajatulla tilalla"?

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
xxxoooxxx
Newbie
_
8. elokuuta 2013 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_:
Minulla on käytössä langaton yhteys,minulla näkyy oikeasssa ala-palkissa nuo langaton yhteys-viivat niin siinä lukee ''Ei verkkoyhteyttä'' ja ''Rajattu''
xxxoooxxx
Newbie
_
8. elokuuta 2013 @ 23:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuten netti siis toimii normaalisti,mutta kun pelaan netti menee rajattu tilaan. Testattu muissakin peleissä.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xxxoooxxx:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_:
Minulla on käytössä langaton yhteys,minulla näkyy oikeasssa ala-palkissa nuo langaton yhteys-viivat niin siinä lukee ''Ei verkkoyhteyttä'' ja ''Rajattu''
Anteeksi,tarkoitan Rajoitettu. :)
Voimaorja93
Suspended due to non-functional email address
_
9. elokuuta 2013 @ 23:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivitä valmistajan sivulta verkkokortin ajurit. Jos käytät langatonta yhteyttä, niin kokeile miten netti toimii langallisena. Voisit myös kokeilla sallia pelisi oman virustorjuntaohjelman/palomuurin kautta, jos ongelma johtuisi niistä.

Monesti nettiongelmat johtuvat modeemista/reitittimestä, eivätkä suinkaan itse tietokoneesta. Irrota modeemin/reitittimen virtajohto hetkeksi käynnistääksesi laitteet uudestaan.
xxxoooxxx
Newbie
_
17. elokuuta 2013 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Voimaorja93:
Päivitä valmistajan sivulta verkkokortin ajurit. Jos käytät langatonta yhteyttä, niin kokeile miten netti toimii langallisena. Voisit myös kokeilla sallia pelisi oman virustorjuntaohjelman/palomuurin kautta, jos ongelma johtuisi niistä.

Monesti nettiongelmat johtuvat modeemista/reitittimestä, eivätkä suinkaan itse tietokoneesta. Irrota modeemin/reitittimen virtajohto hetkeksi käynnistääksesi laitteet uudestaan.
xxxoooxxx
Newbie
_
17. elokuuta 2013 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xxxoooxxx:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Voimaorja93:

Käytössä on Telewell TW-EAV510-modeemi,jossa on mokkula kiinni.Voiko se vaikuttaa jotenkin asiaa?
Mainos
_
__

_
Lumikki
Senior Member
_
18. elokuuta 2013 @ 08:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Käytössä on Telewell TW-EAV510-modeemi,jossa on mokkula kiinni. Voiko se vaikuttaa jotenkin asiaa?

Ei vaikuta, jos asetukset on kunnossa ja yhteys pysyy ylhäällä.

Oletko laittanut molemmista reittimestä ja mokkulasta sen 3G-only tilaan. Kun se mokkula tippuu 2G:hen niin se tuntuu kuin se olisi tukossa. Molempiin pääsee kiinni web-selaimella (sisäinen ip-osoite).

Tietääkseni tuo rajoitettu ilmoitus tulee silloin kun hyvää langatonta yhteyttä ei ole saatavilla. Voi hyvinkin johtua siitä että yhteys katkeaa tai tippuu 2G:lle. Ei kuitenkaan ole henkilökohtaista kokemusta asiasta, koska minulla ei ole edes Windowsia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. elokuuta 2013 @ 12:51

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > nettiongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy