User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.6.2025 / 21:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > peliläppäri: asus n51vf-sx011c vai n51vf-sx118c
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Peliläppäri: Asus N51VF-SX011C vai N51VF-SX118C
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Lucei
Newbie
_
9. elokuuta 2009 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin, mulla on nyt tällainen pulma.

Olin hommaamassa peliläppäriä, ja muutamien päivien asioiden tutkimisen jälkeen olin aika vahvasti tällaisen kannalla:

http://www.kannettavat.fi/tuotejulkaisu.php?id=1900

Hintaa katkerat 1200e. Sitten kuitenkin löysin tällaisen:

http://www.expert.fi/Products/Tietokonee...---N51VF-SX118C

Ainoat erot, jotka näiden kahden laitteen välillä löysin oli se, että jälkimmäisessä on seuraavanlainen prosessori:

Intel® Core?2 Duo Processor T5900

kun taas kalliimmassa

Intel® Core?2 Duo P8600

ja jälkimmäisessä on hintaa 400 euroa vähemmän.

Kysymys siis kuuluu: kannattaako maksaa 400 euroa enemmän, jotta saisi tuon paremman prosessorin? Onko se kuinka paljon parempi? Ja jaksavatko nuo koneet pyörittää uutuuspelejä kuten Assassin's Creed, The Sims 3, GTA 4 etc? Olen tällä hetkellä kallistunut tuon hinnan takia tämän halvemman yksilön kannalle, mutta en tahdo tehdä ostopäätöksiä ennen kuin voin olla varma, että pystyn sitten myös pelaamaankin sillä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. elokuuta 2009 @ 17:04

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > peliläppäri: asus n51vf-sx011c vai n51vf-sx118c

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy