User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 05:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > sammutus ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sammutus ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Zcof
Newbie
_
31. lokakuuta 2012 @ 20:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missä vikaa kun hp läppärin sammuttaa niin menee hyvin siihen perus siniseen sivuun missä lukee sammutetaa...

Ongelmana että kone ei vain tästä yksinkertaisesti sammu vaan sivu voi olla päällä vaikka päiviä mutta ei sammu ja lopulta napista joutuu sammuttamaan että sammuu missä vika?
AfterDawn Addict
_
1. marraskuuta 2012 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut palauttaa koneen vaikkapa 4-päivän takaiseen palautuspisteeseen? Myös Windowsissa voi olla jokin vika.
Zcof
Newbie
_
1. marraskuuta 2012 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ja sehän metka juttu onkin koska palauttaessa konetta kone sammuttaa itse itsensä ja eihän se siinäkään sammu :D
1pertti
AfterDawn Addict
_
1. marraskuuta 2012 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Syy voi olla joku asentamasi väärin toimiva softa, joka "jää päälle". Kokeile tapahtuuko sama vikasietotilasa, jolloin käikki ylimääräinen jätetään käynnistämättä. Jos kone nyt sammuu, voit kokeilla tehdä palautuksen vikasietotilassa.
lainen-suoma33
Newbie
_
4. marraskuuta 2012 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ollu samoja ongelmia. Just sillä tavalla että näyttö ei sammu ja saa odotella kauan ennenku suostuu sammumaan. Usein se sumenee puoliks. Mulla on Sony VAIO mistäköhän niiltä sais teknistä tukea?

suoma
Mainos
_
__

_
lainen-suoma33
Newbie
_
5. marraskuuta 2012 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko jollain kokemuksia tästä huoltoliikkeestä? Katsoin vähän hintavertailuja mut en tiedä paljo jostain näytön korjaamisesta yleensä pitää maksaa..?

suoma
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > sammutus ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy