User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 03:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > uusi kannettava alle 500?:lla?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi kannettava alle 500?:lla?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Puputytto
Newbie
_
2. helmikuuta 2010 @ 22:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla olisi rahaa käytettävissä noin 500? uuteen kannettavaan, niin saisiko täältä neuvoja mikä kannattaisi ostaa? Itse en naisena koneista paljoa tiedä, siksi toivonkin apua. Tärkeää olisi HDMI-liitäntä(tuttu neuvoi), mahdollisimman paljon muistia ja kattava varustelu. Saako tuohon hintaan tuplaprosessorilla varustettua kannettavaa? Näytön ei tarvitse olla kovin iso, oikeastaan parempikin jos on vähän pienempi.
Olisiko tälläinen hyvä: HP ProBook 4515s 15.6" WXGA/SI-42/2GB/320GB/3G/Vista Home Basic
Kiitoksia jo etukäteen, jos viitsitte auttaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2010 @ 23:00

ilpsa
Newbie
_
3. helmikuuta 2010 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ainenkaan windows vistalla varustettua läppäriä kannata ostaa. Osta ennemmin seiskalla varustettu läppäri.
Coot
Member
_
3. helmikuuta 2010 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämäntapaisissa taas kannattaa katsoa vanhempia vastaavia viestejä...
Parasta tehoa noin 500? hintaan tarjoaa Acer TravelMate 5530G, jossa on kohtuu hyvä prosessori ja näytönohjainkin alempaa keskitasoa.
Tuossa jota ehdotit on prosessori vain yksiytiminen, ja näytönohjainkin integroitu.

Vistakaan ei ole mikään huono vaihtoehto, nimimerkillä pöytäkoneessa ja yhdessä läppärissä Vista Basic, toisessa läppärissä Vista Premium.
Kaikki on toiminut vistalla mitä olen yrittänyt.Myös kaikki pelit joita olen pelannut.
Puputytto
Newbie
_
3. helmikuuta 2010 @ 19:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli Windows 7:lla kannattaa hankkia kone, entäs muuttuuko ominaisuudet paljon, jos hintakattoa nostaisi 600?:oon? Lisää vaan ehdotuksia, mieluiten ihan suoraan eri malleja. :)
ilpsa
Newbie
_
3. helmikuuta 2010 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Coot:
Tämäntapaisissa taas kannattaa katsoa vanhempia vastaavia viestejä...
Parasta tehoa noin 500? hintaan tarjoaa Acer TravelMate 5530G, jossa on kohtuu hyvä prosessori ja näytönohjainkin alempaa keskitasoa.
Tuossa jota ehdotit on prosessori vain yksiytiminen, ja näytönohjainkin integroitu.

Vistakaan ei ole mikään huono vaihtoehto, nimimerkillä pöytäkoneessa ja yhdessä läppärissä Vista Basic, toisessa läppärissä Vista Premium.
Kaikki on toiminut vistalla mitä olen yrittänyt.Myös kaikki pelit joita olen pelannut.
Vista on kuitenkin melkoinen tehosyöppö. Kokemusta löytyy Vistasta, Windows 7 :han on testatusti nopeampi, kuin xp tai Vista.
Mainos
_
__

_
Senior Member

4 tuotearviota
_
4. helmikuuta 2010 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TÄSSÄ yksi vaihtoehto

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2010 @ 11:06

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > uusi kannettava alle 500?:lla?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy