User Käyttäjä Salasana  

lauantai 7.6.2025 / 19:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > uusi kannettava hyötykäyttöön
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi kannettava hyötykäyttöön
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
markku_hietala
Newbie
_
26. joulukuuta 2009 @ 22:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi,

Oon hankkimassa uutta kannettavaa hyötykäyttöön. Seuraavassa lista asioista joita arvostan/kaipaisin:

- hinta 500-800 euroa
- näyttö mieluusti yli 15,6 tuumaa (mahdollisimman iso)
- kiintolevy 320-500 gigaa
- tuplaydinprosessori (ehkä Intel Core2 Duo tai Intel Pentium tyyppiset?)
- keskusmuistia 4 gigaa (plussaa jos muistia voisi lisätä lisää tarvittaessa myöhemmin)
- käyttiksenä Windows 7 home edition
- konetta käytetään nettisurffailuun, taulukkolaskentaan ja tekstinkäsittelyyn
- konetta ei siirrellä
- käyttö aika kevyttä (eli ei ohjelmien tai musiikin latailua)
- tottakai mahdollisimman pitkä kestoikä
- mieluusti kahden vuoden takuu

Eli tuollaisia speksejä. Millaisia koneita teille tulis mieleen noilla spekseillä?

Itse oon katellut seuraavaa konetta:
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/...=ProductDisplay

Oon lukenut paljon hyviä arvosteluita siitä. Onhan se aika hintava hyötykäyttöön. Mutta varmasti tehokas ja myös visuaalisesti kivannäköinen.

Kiitos neuvoista ja kommenteista.
AfterDawn Addict

19 tuotearviota
_
27. joulukuuta 2009 @ 23:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Fujitsun kone näyttää hyvältä. T6600 on tehokas dual-core ja sillä onnistuu kaikki kuvaamasi ominaisuudet. Näytönohjain mahdollistaa pelaamisen, jos peli-into yllättää.

Tehokas kone. Osta pois.

AMD Phenom II 965 @ 3.85Ghz, 4Gt DDR2-1066Mhz, HD 4770 @ 850/1000Mhz, 1TB WD Black + 500GB WD Blue, Antec 300, HX520

Nokia 5800XM @ C6FW
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > uusi kannettava hyötykäyttöön

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy