User Käyttäjä Salasana  

torstai 31.7.2025 / 15:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > uutta läppäriä ostamassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uutta läppäriä ostamassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mikueli
Member

9 tuotearviota
_
19. maaliskuuta 2010 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edellinen läppäri alkaa olemaan jo melko vanha eli nyt etsisin mahdollisemman tehokasta läppäriä vähintään 15,4" mahdollisimman halvalla. Lähinnä netissä surffaamiseen mutta jaksais kumminkin pyörittää vähän raskaampiakin pelejä. Pitkä akun kesto olisi myös hyvä. Ehdotuksia kiitos. Eli mitään 1000? läppäriä en rupea ostamaan eli sellanen minkä nyt n.600? saa ja vielä kysymys että onko missään läppärissä video inputtii vai onko kaikissa vain output tarkoituksena olisi saada xbox 360 läppärin näyttöön.

6x tv, 5x pc, 2x psp, xbox360, ps3, wii, 3ds
kännykkänä nokia lumia 920 ja nokia e75 sekä nokia n9 black 16gt
Junior Member
_
19. maaliskuuta 2010 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun tietääkseni ei ole video inputtia, ei ainakaan ole tullut vastaan sellaista konetta.
Mä itse ostin kesäkuun ekana päivänä läppärin Fujitsu Siemens Amilo Notebook Pa 3515. On toiminut moitteettomasti keskusmuistia on 4Gt eli puhtia on piisannu 320Gt kiintolevy ja ATI Radeon HD 3200 Graphics näytönohjain, akku kestää n. 3,5h. Käyttö tarkoitukset kutakuinkin samat kuin mulla, täydellinen paketti mulle. Niin ja hinta 600? oli sillon kun mä ostin, nyt voi olla halvempi.
Kannattaa ostaa Fujitsu Siemens, Acer tai Asus kone.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2010 @ 21:01

exlex
Member

9 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2010 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tietenkää tuohon hintaa ei saa mitä UBER peli läppäriä, tehkäämme se heti tiedoksi. Mutta helpoimmalla pääset, kun kävelet verkkokauppa.comiin sisään ja kysyt myyjiltä, mikä hintalaatusuhteeltaan paras ja ostat pois.

Olen samaa mieltä edellisen henkilön kanssa tietokonevalinnoista jos puhutaan Windows koneista.

iMac 27, i5 / MacBook Air / iPhone 4 16 Gb / iPad 3 / Apple TV / Canon EOS-400D / X-Box 360
MOTTO: Urheile niin kuolet terveempänä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2010 @ 22:09

mikueli
Member

9 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2010 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sen tiedän ettei mitää kunnon peli läppäriä saakaan eli nyt vaan niin tehokasta kun mahdollista tohon hintaan. Asun Lappeenrannassa eli täälläpäin ei ole verkkokauppa.comia muuta kuin tuo mikä netistä löytyy :)

6x tv, 5x pc, 2x psp, xbox360, ps3, wii, 3ds
kännykkänä nokia lumia 920 ja nokia e75 sekä nokia n9 black 16gt
AfterDawn Addict
_
23. maaliskuuta 2010 @ 08:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kävelin viime viikolla Helsingin Verkkokauppa.comiin ja tälläinen Asus lähti mukaan.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=47059

http://www.notebookcheck.net/Review-Asus...ok.22370.0.html

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. maaliskuuta 2010 @ 19:49

Mainos
_
__

_
Admin

17 tuotearviota
_
23. maaliskuuta 2010 @ 09:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haluaisin kanssa uuden ostaa ferrarin mutta en suostu siitä maksamaan yli käytetyn corollan.

Tässä nyt on 599,90 eur läppäri.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=49579

Siinä on tollainen keskitason näyttis:
http://www.notebookcheck.net/AMD-ATI-Mobility-Radeon-HD-4650.13883.0.html

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mikueli:
... vielä kysymys että onko missään läppärissä video inputtii vai onko kaikissa vain output tarkoituksena olisi saada xbox 360 läppärin näyttöön.
Siis yrität käyttää läppärin näyttöä monitorina? Unohda.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > uutta läppäriä ostamassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy